• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotoshootje

Opelkees

Post veel
Afgelopen week heeft m'n CC een nieuwe eigenaar gevonden, een echte liefhebber met al 2 A manta's en een hele bult onderdelen.

daarom van de week nog even gauw een fotoshootje gedaan met de 2 Manta's, had ze nog niet eens samen op de foto:P

DSCF2140.jpg

DSCF2143.jpg

DSCF2144.jpg

DSCF2147.jpg

DSCF2148.jpg

DSCF2150.jpg

DSCF2157.jpg

DSCF2175.jpg

DSCF2177.jpg

DSCF2154.jpg

[rquote=1900840&tid=145280&author=manta_dennis]Je hebt een aquarium in je koplamp!!:P[/rquote]

Tip: boor een gaatje in de plastic dop

[rquote=1900840&tid=145280&author=manta_dennis]Je hebt een aquarium in je koplamp!!:P[/rquote]

Tip: boor een gaatje in de plastic dop

[rquote=1900866&tid=145280&author=wfvdijk][rquote=1900840&tid=145280&author=manta_dennis]Je hebt een aquarium in je koplamp!!:P[/rquote]

Tip: boor een gaatje in de plastic dop[/rquote]

klopt er staat een hele rivier in gaatje zit er ook in maar stroomt niet voldoende weg:thumbdown

Mooie foto's hoor! Moet ook nog eens een echt mooie shoot gaan maken met een echte cam ipv mijn telefoon.

Btw, ik had ook een aquarium in mijn koplamp. Zat er eerst aan te denken er een goudvisje in te doen, maar ik heb hem toch maar droog gemaakt door de dop er af te trekken en een paar uurtjes in de zon gezet. Was zo weg.

Zit ik gister-avond lekker aan de koffie...........

Staat Kees z'n Manta CC hier plotseling voor de deur!!!!!

Leuk ding hoor!!! :thumbup

[rquote=1901204&tid=145280&author=postbusmanta]Zit ik gister-avond lekker aan de koffie...........

Staat Kees z'n Manta CC hier plotseling voor de deur!!!!!

Leuk ding hoor!!! :thumbup

[/rquote]

haha leuk:D de man was er ook helemaal blij mee:)

[rquote=1902644&tid=145280&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]:cry:cry:cry:cry

Zit wel cruisecontrol, airco in :P

En heerlijk het is een automaat :angel

De auto is ook nog mooi van lelijkheid :)[/rquote]

:jerry

Hahah, dat viel mij ook al op:afro

Mooie foto's. :thumbup :wub

Mijne moet ook wit worden met de Modern Line's van mijn Kadett.

(Nu hoef ik niet meer te gaan fotoshoppen)

img0360sv3nb2.jpg

Terug
Naar boven