• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotowedstrijd #10 historische gebouwen

tis niet zo zeer een ophef, maar ik vind een fotoshop wel wat ver gaan.

er staat dat de foto wel iets bewerkt mag worden.

weet zo ff niet wie dat is, maar der is iemand die heeft er scheuren bij geshopt, dat is een stukje detail.

maar jij hebt gewoon je auto voor een foto geshopt, en dan vind ik het niet echt meer een foto.

dan is het in mijn ogen gewoon een complete shop.

op zo manier kan iedereen die een beetje kan shoppen heel makkelijk wat moois maken waar je met een gewone foto niet tegen op kan.

en aangezien ik zelf helemaal niks kan met fotoshop heb ik dan geen zin meer om mee te doen ;)

maar probleem is nu opgelost ja.

Nieuwe inzending, met heel veel historie voor de regio Rotterdam.

op de kade bij de SS Rotterdam, het stoomschip van de voormalige Holland Amerika Lijn.

ssrotterdam025-1.jpg

@Silver wrote:Nieuwe inzending, met heel veel historie voor de regio Rotterdam.

op de kade bij de SS Rotterdam, het stoomschip van de voormalige Holland Amerika Lijn.

ssrotterdam025-1.jpg

Wauw, jij hebt mijn stem !!!!

Rotterdam Rules :wub

Rik :D

Wat een scheetje die station.. wat een verlaging wel niet kan doen met een auto..

Verder prachtige foto :thumb

haha zal ik ff gaan mierenneuken?

:jerry :jerry :jerry

tis geen gebouw :agent

maar ik vind het een super foto, denk ook dat daar mijn stem heen gaat

@soepkiepe wrote:haha zal ik ff gaan mierenneuken?

:jerry :jerry :jerry

tis geen gebouw :agent

maar ik vind het een super foto, denk ook dat daar mijn stem heen gaat

De hele Rotterdamse haven is 1 en al historie Soepkiep :thumb

was ook niet serieus bedoeld rik :agent

maar lees de start topic ff :P

daar staat duidelijk gebouw.

maar zo boot als dit is gewoon een drijvend gebouw zo groot als ie is.

@soepkiepe wrote:tis niet zo zeer een ophef, maar ik vind een fotoshop wel wat ver gaan.

weet zo ff niet wie dat is, maar der is iemand die heeft er scheuren bij geshopt, dat is een stukje detail.

maar jij hebt gewoon je auto voor een foto geshopt, en dan vind ik het niet echt meer een foto.

op zo manier kan iedereen die een beetje kan shoppen heel makkelijk wat moois maken waar je met een gewone foto niet tegen op kan.

en aangezien ik zelf helemaal niks kan met fotoshop heb ik dan geen zin meer om mee te doen ;)

Even voor de duidelijkheid, en om onze geheugen op te frissen,...

De winnaar van de Nacht wedstrijd had zijn auto ook in een nachtfoto geshopt, en voila mocht meedoen, en heeft ook nog eens gewonnen.

Vreemd heel vreemd, maar is allemaal goed, ik trek mijn inzending terug, en bekijk de wedstrijd vanaf een afstandje.

Heb het 1 en ander al besproken met Phil, dus het is allemaal prima zo, maar wilde toch even erop reageren

zal ik je eerlijk vertellen dat ik dat achteraf pas hoorde? ik wist dat namelijk niet.

ik hoorde ook dat jij eigenlijk te laat was met in zenden.

@marcelnl wrote:@soepkiepe wrote:tis niet zo zeer een ophef, maar ik vind een fotoshop wel wat ver gaan.

De winnaar van de Nacht wedstrijd had zijn auto ook in een nachtfoto geshopt, en voila mocht meedoen, en heeft ook nog eens gewonnen.

Vreemd heel vreemd, maar is allemaal goed, ik trek mijn inzending terug, en bekijk de wedstrijd vanaf een afstandje.

Heb het 1 en ander al besproken met Phil, dus het is allemaal prima zo, maar wilde toch even erop reageren

Kijk en daar kom je bij het punt, dat het voor gewone stervelingen heel moeillijk gaat worden om te beoordelen of iets nu een shop is of niet.

als je er zelf niet mee werkt, weet je ook niet waar je op moet letten en wat de trucjes zijn.

de winnaar van de nachtwedstrijd had ik ook mijn twijfels bij, heb ik ook lang zitten kijken of ik iets ''raars'' in de foto zag.

toen hij dan ook nog een extra foto liet zien, zogenaamd als tegenbewijs. toen wist ik het ook niet meer..

@Silver wrote:@marcelnl wrote:@soepkiepe wrote:tis niet zo zeer een ophef, maar ik vind een fotoshop wel wat ver gaan.

Kijk en daar kom je bij het punt, dat het voor gewone stervelingen heel moeillijk gaat worden om te beoordelen of iets nu een shop is of niet.

als je er zelf niet mee werkt, weet je ook niet waar je op moet letten en wat de trucjes zijn.

de winnaar van de nachtwedstrijd had ik ook mijn twijfels bij, heb ik ook lang zitten kijken of ik iets ''raars'' in de foto zag.

toen hij dan ook nog een extra foto liet zien, zogenaamd als tegenbewijs. toen wist ik het ook niet meer..

Ja, de nachtwedstrijd is niet 100% eerlijk gegaan maar dat is ouwe koeien maar het zit me nog steeds niet helemaal lekker :agent

Rik jij bent nu ook een oude koe met je -offtopic

Grapje ome Rikkerd :vertag :jerry

Hoop toch wel nog op paar foto's anders ben ik zo klaar om een stemtopic te openen :thumb

Terug
Naar boven