KoekieTurbo
Post weinig
Deze fotowedstrijd (nummer 13) heeft als thema "Low Key en Schaduw-effecten".
Low Key is een stijl van belichting. Waar normaal je object (auto in dit geval) overal belicht moet zijn, is dat met low key anders.
Low-keybelichting accentueert de contouren van het object doordat gedeelten ervan volledig in de schaduw blijven. Een soort silhouette dus.
Aangezien schaduw een grote rol speelt bij low key, mogen er ook schaduw foto's geplaatst worden, want het onderwerp is al moeilijk zat denk ik ;-)
Zie hier een soort 'Low Key/silhouette' voorbeeldje van mijn kadett, een jaar of wat terug:
En een 'schaduw' voorbeeld foto. Als je goed kijkt zie je die zelfde kadett ;-)
Ondanks dat het een best lastig thema is, moet dit toch wel genoeg vrijheid geven denk ik zo?
Kort nog even de regels:
- Er moeten herkenbaar een OPEL op de foto staan
- Foto mag slechts minimaal[b/] bewerkt worden
- Per deelnemer mag er één foto worden ingestuurd
- Geen jatwerk!
- Inzenden mag tot 26 Februari 2013 23:59
- Alleen de eerste 50 inzendingen zullen worden beoordeeld (dit i.v.m. de poll waarin maximaal 50 opties kunnen worden ingegeven)
- Na het inzenden is er tijd om te stemmen tot 10 Maart 2013 23:59
De winnaar zal door mij per pm op de hoogte worden gesteld van zijn of haar winst en organiseert de volgende wedstrijd.
Succes! :-D
Low Key is een stijl van belichting. Waar normaal je object (auto in dit geval) overal belicht moet zijn, is dat met low key anders.
Low-keybelichting accentueert de contouren van het object doordat gedeelten ervan volledig in de schaduw blijven. Een soort silhouette dus.
Aangezien schaduw een grote rol speelt bij low key, mogen er ook schaduw foto's geplaatst worden, want het onderwerp is al moeilijk zat denk ik ;-)
Zie hier een soort 'Low Key/silhouette' voorbeeldje van mijn kadett, een jaar of wat terug:
En een 'schaduw' voorbeeld foto. Als je goed kijkt zie je die zelfde kadett ;-)
Ondanks dat het een best lastig thema is, moet dit toch wel genoeg vrijheid geven denk ik zo?
Kort nog even de regels:
- Er moeten herkenbaar een OPEL op de foto staan
- Foto mag slechts minimaal[b/] bewerkt worden
- Per deelnemer mag er één foto worden ingestuurd
- Geen jatwerk!
- Inzenden mag tot 26 Februari 2013 23:59
- Alleen de eerste 50 inzendingen zullen worden beoordeeld (dit i.v.m. de poll waarin maximaal 50 opties kunnen worden ingegeven)
- Na het inzenden is er tijd om te stemmen tot 10 Maart 2013 23:59
De winnaar zal door mij per pm op de hoogte worden gesteld van zijn of haar winst en organiseert de volgende wedstrijd.
Succes! :-D