• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotowedstrijd 22: "lekker kontje"

Ik heb geen hele mooi foto van de achterkant helaas, maar toch nog een 'nat kontje in de zon' kunnen vinden :P

2u5givd.jpg

@RISL wrote:@ Siggietigra, zie hierboven, slechts 1 inzending per deelnemer.

Ben ik een duitser ofzo :wtf ? Ik zie meer inzendingen met 2 foto's :swear

Als je de openingspost leest, zie je daar de spelregels en daar staat heel duidelijk 'slechts één foto inzenden'. Stuur je er meer in, dan voldoe je dus niet aan de spelregels...

Senatorman wijst iemand op het overtreden van de spelregels en nog geen halfuur later doe jij hetzelfde. Als ik je daar dan op wijs, dan kun je gewoon normaal reageren.

@RISL wrote:Als je de openingspost leest, zie je daar de spelregels en daar staat heel duidelijk 'slechts één foto inzenden'. Stuur je er meer in, dan voldoe je dus niet aan de spelregels...

Senatorman wijst iemand op het overtreden van de spelregels en nog geen halfuur later doe jij hetzelfde. Als ik je daar dan op wijs, dan kun je gewoon normaal reageren.

Die terechtwijzing van Senatorman had ik echt niet gezien hoor. Zat meer de foto's te bekijken als het commentaar erbij :-?

Overigens reageer ik vrij normaal hoor, had ik het idee. Enigszins met wat sarcasme.

Desalnietteplus mijn welgemeende excuses hoor! Kusje erop?

@SiggieTigra wrote:@RISL wrote:Als je de openingspost leest, zie je daar de spelregels en daar staat heel duidelijk 'slechts één foto inzenden'. Stuur je er meer in, dan voldoe je dus niet aan de spelregels...

Die terechtwijzing van Senatorman had ik echt niet gezien hoor. Zat meer de foto's te bekijken als het commentaar erbij :-?

Overigens reageer ik vrij normaal hoor, had ik het idee. Enigszins met wat sarcasme.

Desalnietteplus mijn welgemeende excuses hoor! Kusje erop?

Wellicht vatte ik je reactie dan verkeerd, ik vind het er vrij onvriendelijk uit zien met de smileys die je gebruikte. Kusje terug dan ;)

Terug
Naar boven