• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotowedstrijd #7: Humor!

@astraTD wrote:Haha leuk bedacht.. effen door je straat rijden en niemand zit achter het stuur :jerry

kan ook anders:

DSC_0565.jpg

:jerry

en ja, de auto rolt daar. ;)

Tja, zo'n onderwerp is lastig toe te passen op andermans Opel.

Kan even kijken wat ik tegen kom bij Opels die ik al eens op de foto heb gezet, maar van m'n wijlen-Astra Coupé heb ik niets wat met humor te maken heeft, alleen dat ik ondersteboven in de auto aan het sleutelen ben onder het dashboard.

Er schiet me net wel een foto te binnen die ik heb gemaakt van iemand z'n Opel op Sevenum, dat was wel echt grappig!

Als je ook met andermans Opel mee mag doen, doe ik mee :thumb

Hmm, dan moet ik even kijken of ik dat ga redden voor 3 oktober.

Maar mogelijk heb ik inderdaad al wel iets en mocht de kans zich voordoen om iets nieuws te fotograferen, dan zal ik dat doen.

@ Johan, ziet er netjes uit :thumb

@ Andre, wat is er jammer aan? Op zich is het een fotowedstrijd, geen Opelfotowedstrijd.

Het is een foto wedstrijd op een Opel forum, verwacht ik toch echt dat er Opel's geeist worden als er een foto wedstrijd is.

Tja...het is mij om het even: andermans Opel of mijn Ibiza.

Dat is aan de organisator van de wedstrijd.

Ik verwacht creativiteit van de leden die meedoen. Dus geen plaatjes van andere auto's maar alleen die van JOU. Heb je die niet? Dan zul je toch wat moeten verzinnen ;)

En misschien maak ik me hier niet populair mee maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken: mijn contest, mijn regels. Deal with it.

Tevens zijn er diverse leden die inmiddels een ander merk auto hebben maar toch aan de site bijdragen. Zij krijgen deze contest ook de kans.

Ik zou zeggen, win de contest en dan mag JIJ de volgende regels verzinnen.

Terug
Naar boven