• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotowedstrijd #8: NACHT

Ja, inderdaad.

Kom ik toch weer even terug op het feit dat Soepkip en ik geen Opel meer hebben, het hangt daardoor bij ons af van oude foto's als het moet gaan om 'jouw Opel'. Maar goed, dat is meer ons probleem :jerry

Ik heb tot volgende week de tijd! :vertag

Hahah komt goed, eerst maar eens de meeting aankomende zondag meemaken :thumb

En ik zie nu wat de "concurrentie" doet, we zullen toch met bijzonder spul moeten komen om bijv. aan het niveau van MarcelNL en anderen te komen en misschien zelfs te passeren.

Maar dat wordt moeilijk, misschien zelfs onmogelijk.

hele mooie foto cooperdude.

ik ben daar ook geweest, gigantisch eb en vloed verschil daar, dat loopt helemaal onder straks.

Ik krijg het idee dat extra creativiteit gewaardeerd wordt. Zowel te zien als uit te voeren zeg maar.

Gaat lekker zo :thumbup

was nog niet helemaal donker. maar blijft een nice foto !!

AAAA0013-1.jpg

Zou jij toch moeten weten..?

Achterin Westpoort ;) .

Aan de matzwarte spoiler kan je zien dat dit al weer een tijdje geleden is.

Vond die belichting van de linkerachtervelg ook wel lachen zo.

Ook maar even wezen zoeken in m'n 'collectie' (kom op een aardig oude foto uit, maar past wel binnen het thema dacht ik):

nightpw.jpg

Moet eigelijk de tijd nemen voor zo'n night shoot, mocht ik de tijd vinden zal ik de foto nog wijzigen.

In ieder geval al genoeg :kewlpics zie ik!

Terug
Naar boven