een dagje later als beloofd, maar hier is het 9e deel van de Opel-forum fotowedstrijd.
Ik heb getwijfeld over een aantal thema's, maar ik denk dat er met het thema een aantal bijzondere foto's zullen verschijnen.
De term urban is redelijk breed. Maar kort samengevat gaat hem om een foto van je auto in een stedelijke/industriele (evt verlaten) omgeving.
een aantal voorbeelden van urban fotografie:
Nogmaals er is geen grens van wat urban is en wat niet. Je hoeft niet persee naar een spookstad te rijden. Een industrieterrein op zondagmiddag kan ook zeer mooie foto's opleveren.
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als jullie wat van zulke verlaten plekken opzoeken
Verder gelden dezelfde regels als altijd:
Jouw Opel moet centraal staat in de foto, hoeft niet je huidige te zijn.
alleen een zelfgemaakte foto.
foto mag in beperkte mate bewerkt zijn.
foto minimaal het formaat 640x480.
je mag maar 1 foto insturen.
foto veranderen is uiteraard toegestaan, wel ff een pb naar mij.
je hebt 2 weken de tijd om je foto hier te posten.
je kan tot 17 november. 23.59uur inzenden, alle daarna ingestuurde foto's tellen niet meer mee.
na de 2 weken posten is er 1 week om te stemmen.
de winnaar krijgt persoonlijk bericht via een pb en mag de volgende wedstrijd posten.
dus....
alleen zelfgemaakte foto's, niet jatten van internet, en heel veel plezier met het schieten van een mooi plaatje van jouw Opel.
De poll zal de maandag daarop geplaatst worden, omdat ik dat weekend geen tijd zal hebben.
Iedereen succes! Ik ben erg benieuwd!
Ik heb getwijfeld over een aantal thema's, maar ik denk dat er met het thema een aantal bijzondere foto's zullen verschijnen.
De term urban is redelijk breed. Maar kort samengevat gaat hem om een foto van je auto in een stedelijke/industriele (evt verlaten) omgeving.
een aantal voorbeelden van urban fotografie:
Nogmaals er is geen grens van wat urban is en wat niet. Je hoeft niet persee naar een spookstad te rijden. Een industrieterrein op zondagmiddag kan ook zeer mooie foto's opleveren.
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als jullie wat van zulke verlaten plekken opzoeken
Verder gelden dezelfde regels als altijd:
Jouw Opel moet centraal staat in de foto, hoeft niet je huidige te zijn.
alleen een zelfgemaakte foto.
foto mag in beperkte mate bewerkt zijn.
foto minimaal het formaat 640x480.
je mag maar 1 foto insturen.
foto veranderen is uiteraard toegestaan, wel ff een pb naar mij.
je hebt 2 weken de tijd om je foto hier te posten.
je kan tot 17 november. 23.59uur inzenden, alle daarna ingestuurde foto's tellen niet meer mee.
na de 2 weken posten is er 1 week om te stemmen.
de winnaar krijgt persoonlijk bericht via een pb en mag de volgende wedstrijd posten.
dus....
alleen zelfgemaakte foto's, niet jatten van internet, en heel veel plezier met het schieten van een mooi plaatje van jouw Opel.
De poll zal de maandag daarop geplaatst worden, omdat ik dat weekend geen tijd zal hebben.
Iedereen succes! Ik ben erg benieuwd!