• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotowedstrijd 9#: Urban

@Juffer1 wrote:@RISL wrote:

Voor mij houdt het op, heb geen Opel meer en van m'n Astra Coupé heb ik geen foto die aan het thema voldoet.

RISL : kan je alsjeblieft ophouden met dit soort reacties ?

Dat je geen Opel meer hebt weten we al, dat roep je al zeker 8 contesten...

Geef hem dan toestemming om mee te doen !!!!

Opel of niet, RISL vormt samen met iedereen hier het Opelforum.

Ik vind dat ie gewoon moet meedoen ook al heeft ie geen Opel meer.

Das mijn mening :sleeping

Rik ;)

tsja rik, klopt wel wat je zegt, maar het blijft wel een opel forum he ;)

persoonlijk zal ik het dan wel bij opel houden.

geef dan de mensen die zelf geen opel meer hebben toestemming om een opel te plaatsen die ze zelf hebben gefotografeerd ;)

Ja, er zijn genoeg andermans Opels. :)

Ik maak de regels niet, dus ik heb me er bij neer te leggen, ik geef alleen aan dat het voor mij en anderen niet mogelijk is om mee te doen met deze regels.

Ik blijf het een belachelijke regeling vinden dat Forummers die geen Opel hebben ook niet mee mogen doen.

Het is lullig gezegd maar dan kun je die mensen net zo goed het forum afgooien want: ze hebben geen Opel mee he ?

Tis tenslotte een Opelforum.

Ik hoop dat ik een keer win dan is dit de allereerste regel die IK schrap !!!!! :swear

Rik ;)

@Mr.F wrote:Mja, natuurlijk ben je zonder Opel hier welkom.

Het is wel een Opel Forum fotowedstrijd, dus dan is het wel wat raar als er allemaal andere merken tussen komen.

Een foto die jijzelf hebt gemaakt van een Opel mag wel als uitzondering komen van mij, maar zullen we daar niet gewoon eens een poll over maken?

Dan zijn we misschien eens van het gezeur af hierover :thumbup

Ik hou pas op met zeuren als het recht zegeviert :angel

Rik ;)

on topic : ik ga deze keer ook eens kijken om mee te doen met de Vec, heb al elke contest gevolgd dusja :) !

en over RISL z'n situatie, persoonlijk vind ik ook wel dat het voor members, die geen Opel (meer) hebben,

mogelijk moet zijn om mee te doen met een andere Opel (mits het een foto is die ze zelf gemaakt hebben), of eventueel met hun huidige wagen.

er zijn vast wel mede forum opel eigenaren die hun auto ervoor willen lenen,.....dus ik zou eens navraag doen.

iedereen een beetje water bij de wijn, en zo is iedereen tevree

:sleeping

@marcelnl wrote:ik heb me oog al laten vallen op een mooi object,...toestemming voor fotoshoot daar in al verstuurd naar de opzichter, (art. 461 bordjes) dus nu maar hopen :D :D :D

Zo..jij gaat er echt werk van maken.

Ben zelf vanmiddag een stukje de Europoort in gereden, nog niet echt iets heel goeds gezien, wel een foto gemaakt van de Astra met een goederentrein in de regen.

in de urbex fotografie kom je heeeeeel vaak die art. 461 bordjes tegen, soms stuur ik wel eens een mail or vraag de uitvoerder/opzichter, maar soms heb ik ze gewoon niet gezien, stom he (als beveiligingsbeambte)

ben heel benieuwd naar jou foto!

voor de rest blijft het aardig stil hier....toch wel moeillijk onderwerp dus.

@marcelnl wrote:in de urbex fotografie kom je heeeeeel vaak die art. 461 bordjes tegen, soms stuur ik wel eens een mail or vraag de uitvoerder/opzichter, maar soms heb ik ze gewoon niet gezien, stom he (als beveiligingsbeambte)

Ze zijn ook niet rechtsgeldig dus je hoeft je er niets van aan te trekken.

Tis alleen maar om af te schrikken.

Rik ;)

Een mooie locatie voor degenen in Brabant is trouwens de leerfabriek in Den Bosch.

Sleutels kun je volgens mij vragen bij het gemeentehuis.

De leerfabriek in Oisterwijk ook

Helaas mag de astra niet meer buitenspelen

En de corsa houd het dinnetje bezet

Dus deze uit de collectie king:

img6496nt.jpg

Hopelijk urban genoeg :D

Terug
Naar boven