• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fotowedstrijd 9#: Urban

@KadAstra-EF wrote:@Silver wrote:Ja, de meeste kunnen nu niet ff snel een fotootje uit hun albums ff neergooien hier, je zal er echt op uit moeten nu ;)

ik ga zondag op pad :agent

pff, ik zie de lokatie van mn foto elke dag, 6 dagen per week, 8 uur per dag :sleeping

Rik :jerry

Ja jij wel, werk jij 6 dagen in de week?

ik kan hier in de buurt niks interesants bedenken.

word van alles ennog wat gebouwd hier, dus ook veel is al gesloopt.

eerder stond hier een mooie oude fabriek, maar kon je weer niet met de auto bij komen, andrs was dat een perfecte plek geweest.

dus ik doe deze keer maar niet mee denk ik zo.

Gave foto Silver!

Onze werkplaats is ook geschikt voor zulke foto, waarschijnlijk doe ik daar binnenkort een fotoshoot met de Hypermotard van een collega.

@RISL wrote:Gave foto Silver!

Onze werkplaats is ook geschikt voor zulke foto, waarschijnlijk doe ik daar binnenkort een fotoshoot met de Hypermotard van een collega.

thxs, dit is onze nieuwe magazijnhal in aanbouw, tergelijkertijd een testlocatie van Philips, er hangen hier een paar honderd LED TL-lampen.

geeft een waanzinig licht.

alleen op de foto komt het er niet echt uit, had ook heel weinig tijd, omdat je hier helemaal niet mag komen met de auto..

dus was ff snel erin, camara op de grond zetten, paar keer afdrukken en snel weer weg, in en uit in ca 3, hooguit 4 minuten.

SAM_0767_zpsa03278ed.jpg

Rest van de fotos zullen in mijn eigen topic verdwijnen een lastige keuzen hoor uit 27 fotos :swear :jerry

Kan ik me voorstellen Phil;) had een complete shoot gedaan, ruim 40 foto's... en dan daaruit kiezen :ass Ik twijfel nog steeds :jerry

Ook een heel gave locatie zo te zien, AstraTD.

Bij de Enci in de buurt of niet?

Ik ben er een keertje geweest toen ik daar op kamers zat (zat in Berg en Terblijt op kamers), had toen nog geen eigen auto, dus helaas geen foto's van.

@petrolhead wrote:sjit, phil je bent me voorgeweest haha dan maar verder zoeken

Serieus? :jerry

@RISL wrote:Ook een heel gave locatie zo te zien, AstraTD.

Ik ben er een keertje geweest toen ik daar op kamers zat (zat in Berg en Terblijt op kamers), had toen nog geen eigen auto, dus helaas geen foto's van.

Is wel als waren op de zelfde weg, maar dan 3a4km terug naar de centrum toe.

Locatie is namelijk 500meter van het centrum af langs de maas.

Wel leuk, heb zelf 2 jaar gewerkt op de enci.

@astraTD wrote:@petrolhead wrote:sjit, phil je bent me voorgeweest haha dan maar verder zoeken

Serieus? :jerry

@RISL wrote:Ook een heel gave locatie zo te zien, AstraTD.

Is wel als waren op de zelfde weg, maar dan 3a4km terug naar de centrum toe.

Locatie is namelijk 500meter van het centrum af langs de maas.

Wel leuk, heb zelf 2 jaar gewerkt op de enci.

haha ja, het was mijn bedoeling om ongeveer daar ook foto's te maken maar heb nog wel een idee ook in dezelfde straat alleen aan de andere kant van de weg ... :thumb

Yups die kant hebben ze ook lekker onder gespoten...

Maar je mag gerust op de plek waar ik ben geweest hoor :thumb

Zet die van mn maatje ook maar eens in,weet niet of ze beide mogen,anders kiezen we er voor t sluiten 1 :thumb

dsc00525r.jpg

ride van Sebas

Terug
Naar boven