• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foutcode 93

Hoi rik helaas heb ik geen vraagbaak wil ik binnenkort wel even voor kijken is tocht wel handig om te hebben. Dus als je even voor mij zou willen kijken zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg, Gerrit

Hoi rik helaas heb ik geen vraagbaak wil ik binnenkort wel even voor kijken is tocht wel handig om te hebben. Dus als je even voor mij zou willen kijken zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg, Gerrit

[rquote=1878427&tid=143514&author=Gerrit78]Hoi rik helaas heb ik geen vraagbaak wil ik binnenkort wel even voor kijken is tocht wel handig om te hebben. Dus als je even voor mij zou willen kijken zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg, Gerrit[/rquote]

Oke, Ik ga NU kijken.....

[rquote=1878427&tid=143514&author=Gerrit78]Hoi rik helaas heb ik geen vraagbaak wil ik binnenkort wel even voor kijken is tocht wel handig om te hebben. Dus als je even voor mij zou willen kijken zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg, Gerrit[/rquote]

Oke, Ik ga NU kijken.....

Ik heb hier 2 vraagbaken voor mij liggen met alleen foutcode 93 voor 2.0 motoren.

De foutcode met de bijbehorende motor die jij aangeeft kan ik tot nu toe niet vinden in de vraagbaak.

Ik zoek nog even verder.

Rik

Ik heb hier 2 vraagbaken voor mij liggen met alleen foutcode 93 voor 2.0 motoren.

De foutcode met de bijbehorende motor die jij aangeeft kan ik tot nu toe niet vinden in de vraagbaak.

Ik zoek nog even verder.

Rik

Nou, ik heb even gekeken maar ik kom er niet uit.

In deze vraagbaak (zie foto) wordt op pagina 381 (zie 2e foto) verwezen naar tabellen die je daarvoor kunt gebruiken. Daar eenmaal heen gebladerd maar code 93 staat er niet bij !!

30w2wpg.jpg

en

20ix4ph.jpg

Van mijn kant houdt het op. sorry.....

Groet, Rik

Nou, ik heb even gekeken maar ik kom er niet uit.

In deze vraagbaak (zie foto) wordt op pagina 381 (zie 2e foto) verwezen naar tabellen die je daarvoor kunt gebruiken. Daar eenmaal heen gebladerd maar code 93 staat er niet bij !!

30w2wpg.jpg

en

20ix4ph.jpg

Van mijn kant houdt het op. sorry.....

Groet, Rik

code 93: Motorregelmodule: Signalen controle lampje, toerental, brandstofverbruik Storing in Circuit

Probleem in: Motorregelmodule of bedrading.

Probeer eens een GOEDE massa te verzorgen, vaak word dit veroorzaakt door slechte massa op de motor of aan de carroserie.

Willem

code 93: Motorregelmodule: Signalen controle lampje, toerental, brandstofverbruik Storing in Circuit

Probleem in: Motorregelmodule of bedrading.

Probeer eens een GOEDE massa te verzorgen, vaak word dit veroorzaakt door slechte massa op de motor of aan de carroserie.

Willem

Rik in ieder geval bedankt voor het zoeken.:thumbup

Willem bedankt voor het verlossende antwoord:thumbup zal morgen eens even kijken naar de massa kabel en eventueel schoonmaken. Als dit niet helpt is het dan verstandig om de motorregelmodule te vervangen en zo ja past een module van een 1.4 8v ook of moet ik echt eentje van een 1.6 8v hebben.

Mvg,Gerrit

Rik in ieder geval bedankt voor het zoeken.:thumbup

Willem bedankt voor het verlossende antwoord:thumbup zal morgen eens even kijken naar de massa kabel en eventueel schoonmaken. Als dit niet helpt is het dan verstandig om de motorregelmodule te vervangen en zo ja past een module van een 1.4 8v ook of moet ik echt eentje van een 1.6 8v hebben.

Mvg,Gerrit

alleen kabelboom van een X14SZ, vergeet als je originele startonderbreker hebt, niet de sleutel lezer (kastje onder slot), en transponder in de sleutel ook mee te nemen, anders doet de Computer niks.

Willem

alleen kabelboom van een X14SZ, vergeet als je originele startonderbreker hebt, niet de sleutel lezer (kastje onder slot), en transponder in de sleutel ook mee te nemen, anders doet de Computer niks.

Willem

[rquote=1878506&tid=143514&author=Gerrit78]Rik in ieder geval bedankt voor het zoeken.:thumbup

Mvg,Gerrit

[/rquote]

Graag gedaan !

Rik

Terug
Naar boven