• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foutcode 93

[rquote=1878506&tid=143514&author=Gerrit78]Rik in ieder geval bedankt voor het zoeken.:thumbup

Willem bedankt voor het verlossende antwoord:thumbup zal morgen eens even kijken naar de massa kabel en eventueel schoonmaken. Als dit niet helpt is het dan verstandig om de motorregelmodule te vervangen en zo ja past een module van een 1.4 8v ook of moet ik echt eentje van een 1.6 8v hebben.

Mvg,Gerrit

[/rquote]

Graag gedaan !

Rik

[rquote=1878511&tid=143514&author=wim-v6]alleen kabelboom van een X14SZ, vergeet als je originele startonderbreker hebt, niet de sleutel lezer (kastje onder slot), en transponder in de sleutel ook mee te nemen, anders doet de Computer niks.

Willem[/rquote]

Is goed bedankt voor de info kan ik weer even verder zoeken.

Mvg, Gerrit

[rquote=1878511&tid=143514&author=wim-v6]alleen kabelboom van een X14SZ, vergeet als je originele startonderbreker hebt, niet de sleutel lezer (kastje onder slot), en transponder in de sleutel ook mee te nemen, anders doet de Computer niks.

Willem[/rquote]

Is goed bedankt voor de info kan ik weer even verder zoeken.

Mvg, Gerrit

[rquote=1878490&tid=143514&author=wim-v6]code 93: Motorregelmodule: Signalen controle lampje, toerental, brandstofverbruik Storing in Circuit

Probleem in: Motorregelmodule of bedrading.

Probeer eens een GOEDE massa te verzorgen, vaak word dit veroorzaakt door slechte massa op de motor of aan de carroserie.

Willem[/rquote]

Klopt het dat deze code niet in de vraagbaak staat ??

Rik

[rquote=1878490&tid=143514&author=wim-v6]code 93: Motorregelmodule: Signalen controle lampje, toerental, brandstofverbruik Storing in Circuit

Probleem in: Motorregelmodule of bedrading.

Probeer eens een GOEDE massa te verzorgen, vaak word dit veroorzaakt door slechte massa op de motor of aan de carroserie.

Willem[/rquote]

Klopt het dat deze code niet in de vraagbaak staat ??

Rik

zou het niet weten, heb geen vraagbaak als de jouwe, heb een van P.J. Olving.

maar de info komt uit Autodata 2010

willem

zou het niet weten, heb geen vraagbaak als de jouwe, heb een van P.J. Olving.

maar de info komt uit Autodata 2010

willem

Ha ha, ik heb er zelfs 2.

2gy2e60.jpg

Groet, Rik :D:D

alleen die olving heb ik dan.

nog uit de tijd dat ik in een Astra-F 2.0i CD-station reed van 1993.

met unieke combi Airco EN Schuifkanteldak

101_0037.jpg

101_0027.jpg

101_0048.jpg

Willem

alleen die olving heb ik dan.

nog uit de tijd dat ik in een Astra-F 2.0i CD-station reed van 1993.

met unieke combi Airco EN Schuifkanteldak

101_0037.jpg

101_0027.jpg

101_0048.jpg

Willem

Vind het wel jammer dat ik geen airco heb had het op mijn vorige auto ook maar was toch wel lekker in de zomer.

Gerrit

Vind het wel jammer dat ik geen airco heb had het op mijn vorige auto ook maar was toch wel lekker in de zomer.

Gerrit

liep er ook tegenaan, tegen deze astra, was eigenlijk op zoek naar een 1.8 16V in de Sport of CDX uitvoering.

liep tegen deze 2.0 8klepper aan met Airco en Schuifkanteldak, en nog veel meer moois, namelijk;

airco - stuurbekrachtiging - ABS - Verbruikscomputer met Check control - gekoeld dahboard kastje - leeslampjes voor + achter - Schuifkanteldak - Electrisch verwarmde en verstelbare buitenspiegels - hoofdsteunen achter - LM velgen origineel incl reserve LM - Mistlampen voor - koplamphoogte verstelling (1993!) - blauw interieur en dash incl vloerkleden etc etc.

was mijn eerste loaded auto eigenlijk.

willem

liep er ook tegenaan, tegen deze astra, was eigenlijk op zoek naar een 1.8 16V in de Sport of CDX uitvoering.

liep tegen deze 2.0 8klepper aan met Airco en Schuifkanteldak, en nog veel meer moois, namelijk;

airco - stuurbekrachtiging - ABS - Verbruikscomputer met Check control - gekoeld dahboard kastje - leeslampjes voor + achter - Schuifkanteldak - Electrisch verwarmde en verstelbare buitenspiegels - hoofdsteunen achter - LM velgen origineel incl reserve LM - Mistlampen voor - koplamphoogte verstelling (1993!) - blauw interieur en dash incl vloerkleden etc etc.

was mijn eerste loaded auto eigenlijk.

willem

Terug
Naar boven