Sinds afgelopen weekend brand het motormanagement lampje van mijn Vectra B 2.0 DTI.
Het vermogen valt dan behoorlijk weg.
Nu heb ik de volgende 2 foutcodes:
P1125 (3)
P0400 (5)
De garage constateerde wel een lage oliepeil niveau en heeft de olie bijgevuld en volgens hun zou het euvel voorbij moeten zijn.
Alle slangen waren volgens de monteur goed en daar zou het niet aan moeten liggen.
Verdere bijzonderheden heeft hij niet kunnen ontdekken.
Nu vraag ik jullie om advies en jullie kennis.
Ik lees dat er steeds meer opel garages zijn die onnodige en dure reparaties uitvoeren en heb hier echt geen zin in.
Als iets kapot is en vervangen dient te worden dan betaal je er natuurlijk voor maar niet voor dingen waar ze het zeker van weten.
Zo verdienen ze er wel lekker aan en onderdelen die niet eens vervangen dienen te worden, worden alsnog vervangen.
Wie kan me met deze foutcodes adviseren en helpen
Met vriendelijke groeten
Lyon1845
Het vermogen valt dan behoorlijk weg.
Nu heb ik de volgende 2 foutcodes:
P1125 (3)
P0400 (5)
De garage constateerde wel een lage oliepeil niveau en heeft de olie bijgevuld en volgens hun zou het euvel voorbij moeten zijn.
Alle slangen waren volgens de monteur goed en daar zou het niet aan moeten liggen.
Verdere bijzonderheden heeft hij niet kunnen ontdekken.
Nu vraag ik jullie om advies en jullie kennis.
Ik lees dat er steeds meer opel garages zijn die onnodige en dure reparaties uitvoeren en heb hier echt geen zin in.
Als iets kapot is en vervangen dient te worden dan betaal je er natuurlijk voor maar niet voor dingen waar ze het zeker van weten.
Zo verdienen ze er wel lekker aan en onderdelen die niet eens vervangen dienen te worden, worden alsnog vervangen.
Wie kan me met deze foutcodes adviseren en helpen
Met vriendelijke groeten
Lyon1845