• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Foutcodes X20XEV

Dat niet aanwezig duit toch op apparaten die niet aanwezigzijn, zou het niet kunnen dat je perongelijk functies hebt aangezet met je op-com die er niet in zater zitten?

[rquote=1846114&tid=140850&author=Haasje17]Dat niet aanwezig duit toch op apparaten die niet aanwezigzijn, zou het niet kunnen dat je perongelijk functies hebt aangezet met je op-com die er niet in zater zitten?[/rquote]

Nee dat is niet gebeurt, maar misschien iets aan de hand geweest bij de vorige eigenaar en dat die de gegevens niet heeft gewist.

En misschien ook wel niet goed aangesloten onder de stoel stekkerverbinding. Zal eens even nakijken vanmiddag of anders morgen.

[rquote=1846114&tid=140850&author=Haasje17]Dat niet aanwezig duit toch op apparaten die niet aanwezigzijn, zou het niet kunnen dat je perongelijk functies hebt aangezet met je op-com die er niet in zater zitten?[/rquote]

Nee dat is niet gebeurt, maar misschien iets aan de hand geweest bij de vorige eigenaar en dat die de gegevens niet heeft gewist.

En misschien ook wel niet goed aangesloten onder de stoel stekkerverbinding. Zal eens even nakijken vanmiddag of anders morgen.

Wie maakt me los een heeft nog meer info voor mij.

Zal natuurlijk mooi zijn krijg je een ongeluk met deze auto werken de airbags niet.

Wie maakt me los een heeft nog meer info voor mij.

Zal natuurlijk mooi zijn krijg je een ongeluk met deze auto werken de airbags niet.

[rquote=1846296&tid=140850&author=Edwin1104]Wie maakt me los een heeft nog meer info voor mij.

Zal natuurlijk mooi zijn krijg je een ongeluk met deze auto werken de airbags niet.[/rquote]

Dat zal nog wel mee vallen denk ik...

Als je echt een dikke storing hebt, geeft hij dat echt wel op je dashboard aan.. En dat lampje gaat ook echt niet meer uit dan...

En inderdaad, als er staat niet aanwezig, zal hij er inderdaad ook wel niet op aangesloten zijn. of hij staat gemeld als zijnde aanwezig, en er hangt niks aan...

Kan dus ook een Bug zijn in de opzom software.

bij het starten, klik eens niet op het model of jaar, maar laat hem eens zelf zoeken naar het model....!!

[rquote=1846296&tid=140850&author=Edwin1104]Wie maakt me los een heeft nog meer info voor mij.

Zal natuurlijk mooi zijn krijg je een ongeluk met deze auto werken de airbags niet.[/rquote]

Dat zal nog wel mee vallen denk ik...

Als je echt een dikke storing hebt, geeft hij dat echt wel op je dashboard aan.. En dat lampje gaat ook echt niet meer uit dan...

En inderdaad, als er staat niet aanwezig, zal hij er inderdaad ook wel niet op aangesloten zijn. of hij staat gemeld als zijnde aanwezig, en er hangt niks aan...

Kan dus ook een Bug zijn in de opzom software.

bij het starten, klik eens niet op het model of jaar, maar laat hem eens zelf zoeken naar het model....!!

Is goed bedankt voor de tip vriend.

Trouwens zitten wel degelijk airbags in de stoelen dus dat vindt ik een vreemd verhaal.

Zullen het morgen even gaan proberen dan,

Zelf zoeken naar type auto ja en dan wat is daar het verhaal achter

Is goed bedankt voor de tip vriend.

Trouwens zitten wel degelijk airbags in de stoelen dus dat vindt ik een vreemd verhaal.

Zullen het morgen even gaan proberen dan,

Zelf zoeken naar type auto ja en dan wat is daar het verhaal achter

edwin,

toen ik mijn vorige auto (astra20l/16v-x20xev) kocht heb ik hem meteen uitgelezen

en mijn airbag lampje brande niet, maar hij stond wel in het gehuigen, ik heb hem

toen gewist en 3 dagen later nog eens uit gelezen en is toen niet meer terug

gekomen, later bleek dat ze het stuur los hebben gehad en een stekkertje, als je dan

het contact ff aan en weer uit zet dan staat hij in het gehuige.

dus ff wissen en later nog eens kijken.

ik heb nog een cat liggen, hij is nog goed, maar hij komt onder me astra vandaan

en weet niet of hij onder een vec past, je mag hem voor niets hebben,

mocht je er wat aan hebben dan hoor ik het wel.

edwin,

toen ik mijn vorige auto (astra20l/16v-x20xev) kocht heb ik hem meteen uitgelezen

en mijn airbag lampje brande niet, maar hij stond wel in het gehuigen, ik heb hem

toen gewist en 3 dagen later nog eens uit gelezen en is toen niet meer terug

gekomen, later bleek dat ze het stuur los hebben gehad en een stekkertje, als je dan

het contact ff aan en weer uit zet dan staat hij in het gehuige.

dus ff wissen en later nog eens kijken.

ik heb nog een cat liggen, hij is nog goed, maar hij komt onder me astra vandaan

en weet niet of hij onder een vec past, je mag hem voor niets hebben,

mocht je er wat aan hebben dan hoor ik het wel.

Niet aanwezig in de op-com duid erop dat de storing tijdens uitlezen NIET aanwezig is, maar eerder is geweest.

dan is de storing dus te resetten.

Willem

Niet aanwezig in de op-com duid erop dat de storing tijdens uitlezen NIET aanwezig is, maar eerder is geweest.

dan is de storing dus te resetten.

Willem

Terug
Naar boven