• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

foute calibra's

origineel gepost door GSi-EVO2

Ehhhh, tja...

q1zyYSfw.jpg

Lijkt wel een creatie van Chop Shop Bernie en Leepu. :D

Die Porsche ombouw erg mooi, Maar Waaaaaaaaaarommm???????

Als je dan wat details van een andere auto wilt gebruiken Ok en erg orgineel

Maar auto zo compleet ombouwen?

Die mercedes ook mooi maar ook weer niet af, en waarom?

origineel gepost door Fearless

dat moet een 24 uur van lemans auto voorstellen.....het begin is er iig

daar is knap wat werk voor nodig, om dat er 24 uur aan te laten hangen..

die porsche is echt bruut gemaakt, heeft ook te koop gestaan had hem al eens gezien

als je geen porsche kenner bent zou je denken dat er een echte staat:wtf;)

en die merc is idd beetje jammer paar dikke sloffe er onder en misschien een sideskirtje en tja dan nog een merc interieur:P:P

Kvind het mss allemaal wel gekken die zoiets doen,maar aan de andere kant toch respect voor en zijn er toch wel een paar mooie bij. Er moet wel een gepaste motor in als je zo een calibra/porche of mercedes bouwt:vertag

Voorkant gaat een beetje richting de Lancer.

Achterkantje is op zich niet zo heel lelijk, andere velgen zouden hem nog wat meer maken wat mij betreft, deze passen er dan niet bij.

Ik denk persoonlijk dat hij perse deze velgen onder zijn Calibra wou hebben. Er vervolgens achterkwam dat het niet paste, en er toen maar een verbreding aan heeft getimmerd :P

origineel gepost door GSi-EVO2

We gaan weer verder: wil wel Mercedes rijden, maar kan niet

6.jpg

7.jpg

Bij deze zou ik denken, "ik hou van de look van de Mercedes, maar niet van die kut achterwielaandrijving"

Of ik hou van Mercedes rijden maar dan op 4 gaats wielen, mocht ik een wiel moeten verwisselen dan scheeld dat 1 wielbout.

origineel gepost door knight-rider

Bij deze zou ik denken, "ik hou van de look van de Mercedes, maar niet van die kut achterwielaandrijving"

Kut achterwielaandrijving? wat is er nou slecht aan RWD:jerry Waren de calibra's dat ook maar!!!!:wub

Had ik veel meer plezier kunnen beleven van de v6:angel

Staan toch wel mooie exemplaren bij.

Maar die Porsche, hoe komen jullie erbij dat het een Cali zou zijn dan?????

Terug
Naar boven