• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Frank Janssen LEH ombouw

belgium turbo

Post weleens wat
Vandaag eens info genomen bij Frank Janssen voor een LEH ombouw te doen .

En moet zeggen ben zeer tevreden kwa prijs en service .

Ik denk dan ook dat deze de meest geschikte persoon is voor deze ombouw .

Graag jullie reacties hier omtrend.

Grtz.

Frank is top. Ik heb mijn astra G dti omlaten bouwen met een z20let benzine. Frank is perfectionistisch en dat vind ik erg belangrijk met zo'n project. Daarbij checkt hij alles en alles na. Wat maar enigsinds niet goed is aan het blok, wordt vervangen. Frank doet geen concessies aan kwaliteit. Toen de wagen klaar was kreeg ik een aantal nette papier met wat er gedaan was en wat aandachts punten zijn.

Mocht je nog vragen hebben u2u me maar. Ik zou er zo weer heen gaan.

gr pastry

LEH ombouw... uhh 5000e ex blok en 5 weken kwijt?

Ombouw lekker zelf doen man... huur een garage voor een week en dan draait t ook hoor....

origineel gepost door Baas J.

LEH ombouw... uhh 5000e ex blok en 5 weken kwijt?

Ombouw lekker zelf doen man... huur een garage voor een week en dan draait t ook hoor....

Baas J. ik bedoel mijn ouwe LET eraf en een nieuwe LEH erop .

Dat kost wel geen 5000€ .

hoe krijg je contact met hem ??

als ik hem telefoneer , wordt er niet opgenomen.

mail ik hem , krijg ik ook geen antwoord .

@gsitje gewoon mobiel bellen, als frank bezig is wil hij wel eens niet opnemen. :D

Ik dacht ook aan een complete motorombouw? Maar is het alleen je turbo? en een software aanpassing?

Hoe dan ook, Frank is een prima adres.

Quote:
origineel gepost door pastry

maar wat ga je nu laten doen, alleen je turbo ? [/quote

Ja de oude LET eraf en een nieuwe LEH erop nieuwe tapeinden en de software word ook aangepast aan de LEH Turbo .

frank janssen is top! de beste als je t mij vraagt

zelfs toen ik nog nix bij hem gekocht had stond hij altijd klaar voor mijn vragen te beantwoorden

ik heb eerst een f23 bak bij hem gekocht en even later had hij een z20leh blok in de aanbieding die heb ik er nu inzitten

de kwaliteit is perfect en de prijs die ik ervoor betaalde was ook goed

ik heb het blok bij een vriend van mij laten inbouwen omdat dat makkelijker was en dichterbij

maar frank vroeg er 2000euro voor om het in te bouwen nieuwe software en garantie en dat vind ik toch heel redelijk

2000 euro voor blok inbouwen?!??!? Dat was nog ex blok ook?

2000e voor zeg 3 dagen werk is niet slecht !

Ik zit er stevig zelf aan te denken zo'n ombouwdinges te gaan beginnen, al zou ik er 2 in de maand doen dan kan je er al goed van leven :o

Ik vraag me serieus af wat die mannen voor uurloon hanteren...

je leest t niet helemaal goed baasJ maar ik leg t nog ff beter uit...

is voor blok uitbouw, blok inbouw, distributie vervangen, inlaat nokkenas erin plaatsen, software en ook garantie nog voor 2 jaar

en t blok hangt er niet zomaar in er zijn wel wat kleine aanpassingen die moeten gedaan worden voor alles goed zit

dus zowiezo 2 jaar zorgeloos rijden op zijn kosten als iets stuk gaat of er gebeurd wat met de software

nu heb ik t bij een vriend gedaan en moest ik m laten chippen bij eds en kwam ik op 1600euro uit zonder garantie

dus ja 400 voor 2jaar garantie valt ook wel mee dan ;)

Ja Baas J..nu weten we het wel. het is idd heel erg knap wat je hebt gedaan met jou wagen en blok. :wors

Toch zijn er mensen die er geen tijd, zin, kunde materiaal voor hebben. Bedenk dat jij misschien geluk hebt gehad, maar het ook eens tegen kan zitten. Als je het uit besteed heb je het voordeel dat er een garantie op zit (dan moet je het wel bij een prof. bedrijf laten doen). Ik zelf zou er never nooit niet aan beginnen temeer zo'n blok niet heel goedkoop is. Dan maar een paar ruggen meer kwijt, als het goed wordt gedaan is het dat me zeker waard.

Ik zou zeggen, gat in de markt en beginnen die handel. Jouw auto rijdt toch ook als een zonnetje of niet soms?

En waarom denk je dat het 2000 euro kost. Als er iets stuk gaat moet dat ook betaalt worden. Dan komen ze wel bij je terug.

Je bent handig zat.king:

origineel gepost door Baas J.

2000 euro voor blok inbouwen?!??!? Dat was nog ex blok ook?

2000e voor zeg 3 dagen werk is niet slecht !

Ik zit er stevig zelf aan te denken zo'n ombouwdinges te gaan beginnen, al zou ik er 2 in de maand doen dan kan je er al goed van leven :o

Ik vraag me serieus af wat die mannen voor uurloon hanteren...

Terug
Naar boven