• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Frank Janssen LEH ombouw

haha die keuken... het was buiten 35graden toen ik er was en ze keuken was t denk 15graden door de airco ik had dr bijna niet meer weggegaan

origineel gepost door gsi-maffia

ligt gouda dan in belgie??

had ff op z'n nederlanse site gekeken, maar t post adres is bij gouda...

Adres (Postadres ):

F. Janssen Motorombouw & Revisie

Houterend 35

6171CP Stein (NL)

origineel gepost door Baas J.

2000 euro voor blok inbouwen?!??!? Dat was nog ex blok ook?

2000e voor zeg 3 dagen werk is niet slecht !

Ik zit er stevig zelf aan te denken zo'n ombouwdinges te gaan beginnen, al zou ik er 2 in de maand doen dan kan je er al goed van leven :o

Ik vraag me serieus af wat die mannen voor uurloon hanteren...

Tja, dan zal ik zelf ook maar even een reactie geven...

Ik zou zeker zelf gaan ombouwen als je binnen 3 dagen dat kant en klaar hebt....Je mag dan zelfs ook wel de ombouwen voor me doen als je wilt....

Procedure....Jij krijgt dan 2000Euro van mij....Ik breng je ook nog de wagen en losse motor....alle losse onderdelen tbv. montage, distributieriem, rollen, waterpomp, motorolie, versnellingsbakolie, antivries, uitdraai en afstelling op de bank bij Markus (Vmax) moet jij voor zorgen...zit in die 2000Euro... en jij zorgt dan dat ik 3 dagen later de wagen kant en klaar kan afhalen...

Dan heb je toch goed geld verdiend denk ik...of niet...

Nee zonder gekheid...Ik kan je verzekeren van deze ombouwprijs wordt ik en niemand rijk...geloof mij maar...

En dan praat ik nog niet over garantie en service...

Daarbij in 3 dagen lukt mij dat echt niet zoiets goed en degelijk in te bouwen...met alles erop en eraan...

Kortom....Mijn motto is nog altijd...geld verdienen is leuk...maar het moet geen passie worden....

De enige passie die ik hier heb is net opgebouwde wagens af te leveren en op z'n tijd er ook nog te zijn voor mijn vrouwtje

Groetjes en no hard feelings, Frank Janssen

origineel gepost door gsi-tje

hoe krijg je contact met hem ??

als ik hem telefoneer , wordt er niet opgenomen.

mail ik hem , krijg ik ook geen antwoord .

Normaal gezien krijgt iedereen net en correct antwoord...

Alleen kan ik niet de hele dag bij de telefoon zitten of aan de mail...

De mail kan sowieso wat langer duren...en indien je dringende vragen hebt....gewoon even een SMS sturen dat werkt nog het beste....

Groetjes Frank Janssen

origineel gepost door pastry

nee Frank zit in Dilsem-Stockem in België. Net over grens bij Urmond. @Xander.. die koffie idd, gezellig aan de tafel in de keuken :D

Tja, jullie weten de koffie staat altijd klaar...zonder koffie gebeurd hier niks...:P

Groetjes Frank

origineel gepost door Baas J.

Als jij je blok gaat tunen net zolang totdat t kapot gaat hoef je binnen de garantie ook niet bij Frank aan te kloppen hoor! Of ja, kan je doen, kost t je weer paar rooitjes.

Als hier een blok welk ik ingebouwd heb kapot loopt door mijn schuld...dan komt er zonder pardon of discussie op mijn kosten alles nieuw in...

Ik zeg er meteen even bij dat ik geen ombouwen of aanpassingen doe waar ik niet achter sta....vandaar dat er in al die jaren nog niet één motor welke hier in/opgebouwd is geworden kapot is gelopen....

Greets, Frank Janssen

Zo nu heb ik hier weer even genoeg gezwetst...Nu is het tijd voor die laatste passie van me..... :P:P

Succes en groetjes aan alle hier op het Opel Forum

Frank Janssen

Ik vind het leuk Mr Frank Janssen hier wat reacties heeft geplaatst!!

En ook leuk de mening van een PROF eens te mogen horen.

Grtz

Frank heeft een passie voor auto's en dat merk je ook wanneer je bij hem langs komt.

Zelf heb ik een splinternieuwe 3.2 v6 blok uit een opel signum in mijn calibra laten zetten.En dat heeft hij perfect gedaan.:wors

dit heeft mij wat centjes gekost maar dat had ik er dik voor over.kwaliteit kost eenmaal geld.

of het nou om auto's gaat of om een goede stereo geld kost het zowieso.

kwaliteit en garantie staat bij frank op de eerste plaats.

origineel gepost door mayhem

ligt gouda dan in belgie??

had ff op z'n nederlanse site gekeken, maar t post adres is bij gouda...

Adres (Postadres ):

F. Janssen Motorombouw & Revisie

Houterend 35

6171CP Stein (NL)

Moet ik je helaas weer teleurstellen.. dit is Stein in Zuid-Limburg.. en Gouda ligt ook niet in Zuid-limburg dacht ik zo :P

godver...

welke idioot verzint t dan ook om 2 plekken te bouwen met dezelfde naam.

Terug
Naar boven