• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

Ohh is zondag een meeting, wist ik niet eens. Maar wordt hem niet hoor zondag. Ga maandagochtend naar China ja en moet me spullen ook nog inpakken, daar heb ik vandaag en morgen geen tijd voor! En zaterdagnacht nog een feestje in Beilen, dus zal ook wel weer niet te vroeg worden voor ik op bed lig...:mad:

Wens jullie wel veel plezier, next time ga ik mee!

origineel gepost door Orang-pinda

Hier mijn laatste run, als je kijkt naar de startboom zie je dat hij van het eerste lichtje gelijk op rood sprint:fy1 terwijl ik niks deed.:argue

Had ik ook...

Vandaag heb ik een nieuwe APK op de zwarte corsa gekregen.

Ik heb een wiel lager achter vervangen en de handrem kabel die geknapt was in assen ook maar eens vervangen :P

Verder wat kleine dingen, ashoesjes vervangen en een paar lampjes.

De corsa rijdt nog steeds heerlijk met de 16V erin :thumbup

Terug
Naar boven