• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fresh's Insignia

En nu een maandje geleden heb ik het kontje nog eens onderhanden genomen en een links rechts uitlaat gemonteerd.

Sober en niet heel opvallend, want zo hoort het te zijn :P

Momenteel uiteraard terug op zijn winterwielen gezet.

Men summerwheels zijn binnengedaan voor één of andere behandeling :D en we zijn ook aan het onderhandelen om deze te chippen!

Later meer :P En verwacht in 2011 meer update's dan in 2010 :o

En nu een maandje geleden heb ik het kontje nog eens onderhanden genomen en een links rechts uitlaat gemonteerd.

Sober en niet heel opvallend, want zo hoort het te zijn :P

Momenteel uiteraard terug op zijn winterwielen gezet.

Men summerwheels zijn binnengedaan voor één of andere behandeling :D en we zijn ook aan het onderhandelen om deze te chippen!

Later meer :P En verwacht in 2011 meer update's dan in 2010 :o

erg dikke wagen, wijnrood en chrome passen zeer goed bij mekaar.

hoeveel lager is hij nu?

kan je er met 4/5 man in, zonder dat de wielen aanlopen? hij ligt goed laag in iedergeval:angel

erg dikke wagen, wijnrood en chrome passen zeer goed bij mekaar.

hoeveel lager is hij nu?

kan je er met 4/5 man in, zonder dat de wielen aanlopen? hij ligt goed laag in iedergeval:angel

@ johani500driver: het is niet de hoeveelheid van aanpassingen die het hem doet maar de kwaliteit ervan en zorgt altijd voor resultaat. Niet alles veranderen om zo maar te veranderen :D , Thnx

@robert_corsa : hoeveel lager weet ik niet juist, maar gaat en moet nog wel wat lager gaan hoor. Met 4/5/6/7 man , allemaal geen probleem hoor. Heb al een verhuis en verbouwing gedaan met deze auto en nooit iets geraakt in de wielkasten. Ze zijn dan ook enorm diep e vanachter, ik denk dat er wel een halve welg in kan verdwijnen :d, vanvoor is er heel wat minder plaats maar daar heb ik ook nog nooit geraakt :D

@ DCAT: idd deze mocht een tijdje geleden de deur uit tegen de enige en juiste prijs :d , maar was niet verkocht tegen de vooropgestelde datum. Dus bijhouden hej :P

@ Dietrich Concept ; danku wel , wielen zijn op maat gemaakt in L.A. Amerika !! Op maat gefreest en geboort ...........

@ johani500driver: het is niet de hoeveelheid van aanpassingen die het hem doet maar de kwaliteit ervan en zorgt altijd voor resultaat. Niet alles veranderen om zo maar te veranderen :D , Thnx

@robert_corsa : hoeveel lager weet ik niet juist, maar gaat en moet nog wel wat lager gaan hoor. Met 4/5/6/7 man , allemaal geen probleem hoor. Heb al een verhuis en verbouwing gedaan met deze auto en nooit iets geraakt in de wielkasten. Ze zijn dan ook enorm diep e vanachter, ik denk dat er wel een halve welg in kan verdwijnen :d, vanvoor is er heel wat minder plaats maar daar heb ik ook nog nooit geraakt :D

@ DCAT: idd deze mocht een tijdje geleden de deur uit tegen de enige en juiste prijs :d , maar was niet verkocht tegen de vooropgestelde datum. Dus bijhouden hej :P

Terug
Naar boven