• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

friedrich/klasen/miltek uitlaatsystemen (vxr) tbv astra opc1

JoSchaap

Post weinig
voor zover ik kan zien op de foto's zijn de ebay VXR/coupe turbo uitlaatsystemen van friedrich/klasen/miltek nagenoeg gelijk aan de standaard OPC1 uitlaat.

Maar wil het toch zeker weten.

uitlaatsysteem:

$(KGrHqIOKosE3FKKKyswBN2oljZJb!~~0_12.JPG

icm sportcat:

MilltekAstraMk5SRiSportsCat.JPG

inspiratie: viewtopic.php?f=84&t=120672

nu het flex-stuk van de opc begint door te slijten (lekt al een beetje) wil ik eigenlijk meteen een miltek systeem eronder. uiteraard wel gewoon met KAT en dempers :)

Denk dat het weinig zin heeft om bij opc1 een sportkat te plaatsen, denk dat ie r alleen maar slechter van gaat lopen.

Denk dat het weinig zin heeft om bij opc1 een sportkat te plaatsen, denk dat ie r alleen maar slechter van gaat lopen.

ok, dan ga ik langs de lokale lasturk voor een nieuw flexstuk (lekt nu)

dat dat het beter was om het als 1 geheel te vervangen :)

ok, dan ga ik langs de lokale lasturk voor een nieuw flexstuk (lekt nu)

dat dat het beter was om het als 1 geheel te vervangen :)

@Baas J. wrote:Denk dat het weinig zin heeft om bij opc1 een sportkat te plaatsen, denk dat ie r alleen maar slechter van gaat lopen.

Ik heb niet zoveel ervaring met Astra OPC. Maar bij mij merk je duidelijk verschil. :thumb Rijdt veel soepeler en draait als een zonnetje. Misschien zou het op de rollerbank niet zien maar qua rijcomfort vind ik het een verbetering. Maar dat kan per auto verschillen. Afhankelijk wat er al aangepast is aan de auto. En natuurlijk hangt er ook een financieel plaatje aan en heb je dit er voor over. ;)

@Baas J. wrote:Denk dat het weinig zin heeft om bij opc1 een sportkat te plaatsen, denk dat ie r alleen maar slechter van gaat lopen.

Ik heb niet zoveel ervaring met Astra OPC. Maar bij mij merk je duidelijk verschil. :thumb Rijdt veel soepeler en draait als een zonnetje. Misschien zou het op de rollerbank niet zien maar qua rijcomfort vind ik het een verbetering. Maar dat kan per auto verschillen. Afhankelijk wat er al aangepast is aan de auto. En natuurlijk hangt er ook een financieel plaatje aan en heb je dit er voor over. ;)

@Za4ra OPC wrote:@Baas J. wrote:Denk dat het weinig zin heeft om bij opc1 een sportkat te plaatsen, denk dat ie r alleen maar slechter van gaat lopen.

Hij heeft het over een OPC1, niet een 2.

Terug
Naar boven