• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

fuseekogel versleten?

inactief-lid

Post weinig
ik had een vraag over me astra.. hij klappert als een rund als ik over een stenen weg ga, en in bochten enzo.. al een langere tijd..

maar ik heb vanmiddag de auto dus even opgekrikt.. en ik schrok er best wel van:

[youtube:31maza3g]

dit lijkt me niet normaal.. en is dit ook gevaarlijk???

m.v.g mark

gevaarlijk? wat denk je zelf? weet je wat voor krachten er op zo'n wiel komen te staan? en dan heb ik het nog niet over als je wat sportiever gaat rijden..

gevaarlijk? wat denk je zelf? weet je wat voor krachten er op zo'n wiel komen te staan? en dan heb ik het nog niet over als je wat sportiever gaat rijden..

in het ergste geval schiet je kogel eruit en klapt je veerpoot, met alle daar aan vast zittende onderdelen onder de auto uit......

gevaarlijk dus ja!!

heb het 1x mee gemaakt bij een auto.

kon zo de sloop op...

z.s.m laten maken dus en dan keuren ;)

in het ergste geval schiet je kogel eruit en klapt je veerpoot, met alle daar aan vast zittende onderdelen onder de auto uit......

gevaarlijk dus ja!!

heb het 1x mee gemaakt bij een auto.

kon zo de sloop op...

z.s.m laten maken dus en dan keuren ;)

gevaarlijk...ja! Al was het maar omdat je grip verliest en met een beetje pech een ongeleid projectiel wordt ;)

gevaarlijk...ja! Al was het maar omdat je grip verliest en met een beetje pech een ongeleid projectiel wordt ;)

indd. draagarm is veel beter.

fuseekogels zitten geklonken, voordat je die eruit hebt, heb je de draagarm compleet al vervangen.

+nieuwe rubbers ;)

indd. draagarm is veel beter.

fuseekogels zitten geklonken, voordat je die eruit hebt, heb je de draagarm compleet al vervangen.

+nieuwe rubbers ;)

@astraTD wrote:@spacekeek6 wrote:het is duidelijk de fusee. die zie je echt wiebelen zegmaar....

Waarom vraag je het dan? omdat ik na de eerste reactie even heb gekeken...,

en hij moet over een maand voor de apk..

mijn vraag was ook eigenlijks of het gevaarlijk is op er mee door te blijven rijden??

@astraTD wrote:@spacekeek6 wrote:het is duidelijk de fusee. die zie je echt wiebelen zegmaar....

Waarom vraag je het dan? omdat ik na de eerste reactie even heb gekeken...,

en hij moet over een maand voor de apk..

mijn vraag was ook eigenlijks of het gevaarlijk is op er mee door te blijven rijden??

@spacekeek6 wrote:het is duidelijk de fusee. die zie je echt wiebelen zegmaar....

Waarom vraag je het dan?

@spacekeek6 wrote:het is duidelijk de fusee. die zie je echt wiebelen zegmaar....

Waarom vraag je het dan?

is moeilijk te zien op filmpje. moet eentje ff de spelling voelen en de andere kijken als je de kogel ziet bewegen is het de fusee. kan ook spoortstangkogel zijn op zelfde manier controllen

Terug
Naar boven