• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

fusie limburg/brabant???

origineel gepost door nova....

Mij maakt het niet uit.. als ik niet in Brabant zou wonen ging ik naar Limburg (wel het zuidelijke gedeelte he) verhuizen...........:jerry

king:

Alhoewel ik middelimburgers ook gezellige mense vind!

origineel gepost door Joepp

Mij maakt het niet uit.. als ik niet in Brabant zou wonen ging ik naar Limburg (wel het zuidelijke gedeelte he) verhuizen...........:jerry

king:

Ok.. maar dat heb je mij ook niet horen zeggen dat weet ik ook wel

origineel gepost door Joepp

king:

Ok.. maar dat heb je mij ook niet horen zeggen dat weet ik ook wel

Maar idd, hier is het mooier en hebbie veel heuvels(:

Ook ben je lekker snel in belgie om goeiekoop te tanken:afro

origineel gepost door Dolf On Tour

IK ben voor fusie...

dan kunnen de limburgers nog wat maken van dat brakke brabant.....:P:P

:jerry :jerry :jerry

Beetje dollen moet kunnen .......toch???

zou je denken dat dat nog mogelijk is? :angel:angel king:

Kijk gasten, dit is natuurlijk niet de oplossing. De enigste manier waarop wij door deze economische crisis kunnen komen is door het buitenland te boycotten en terug eisen van wat ons is. Die achterlijke belgen betalzen al sinds 1831 geen belasting meer. Dat moet IK een EEN JAAR PROBEREN:argue SLAAT TOCH NERGENS OP!!!!!!!!!!!!!!!

origineel gepost door strike

Kijk gasten, dit is natuurlijk niet de oplossing. De enigste manier waarop wij door deze economische crisis kunnen komen is door het buitenland te boycotten en terug eisen van wat ons is. Die achterlijke belgen betalzen al sinds 1831 geen belasting meer. Dat moet IK een EEN JAAR PROBEREN:argue SLAAT TOCH NERGENS OP!!!!!!!!!!!!!!!

Idd ik wol het net zelf zegge!!!

origineel gepost door sjouke

:sleeping je qoute jezelf? ... das vrij zielig

ik heb je wagen gezien, das erger......:puke

@ 8klepper....ff over duitsers:als limburg er in de oorlog niet voor gezorgd had dat ze boven in holland kolen en vreten hadden,dan waren er geen hollanders meer geweest!ik weet waar ik het over heb aangezien mijn opa in de mijnen gewerkt heeft,en alle extra's naar gezinnen in holland gingen!!na de oorlog mochten de mijnwerkers als dank op vakantie naar den haag.mijn opa en oma zijn ook geweest en die familie waar ze toen zijn geweest,die (klein) kinderen ziet m'n opa nog steeds!dus niet allemaal liggen zeiken op limburg daar in holland!

origineel gepost door DEEF

@ 8klepper....ff over duitsers:als limburg er in de oorlog niet voor gezorgd had dat ze boven in holland kolen en vreten hadden,dan waren er geen hollanders meer geweest!ik weet waar ik het over heb aangezien mijn opa in de mijnen gewerkt heeft,en alle extra's naar gezinnen in holland gingen!!na de oorlog mochten de mijnwerkers als dank op vakantie naar den haag.mijn opa en oma zijn ook geweest en die familie waar ze toen zijn geweest,die (klein) kinderen ziet m'n opa nog steeds!dus niet allemaal liggen zeiken op limburg daar in holland!

:wors:wors AMEN!!!!

Idd zo is het..:wors

det bedoel ig maar...:angel

Mooi, dat sentiment hierzo...

Limburg is een schitterende provincie met eigen identieteit, en Brabant ook.

Een provicie onderscheidt zich van anderen, omdat ze anders is;)

Dat wil je toch niet verloren laten gaan!:) Wees trots op je eigen provincie, maar wees je er ook van bewust dat die niet zonder andere provincies zou kunnen bestaan!

(ben zelf Brabander)

origineel gepost door Mijncorsa.nl

Mooi, dat sentiment hierzo...

Limburg is een schitterende provincie met eigen identieteit, en Brabant ook.

Een provicie onderscheidt zich van anderen, omdat ze anders is;)

Dat wil je toch niet verloren laten gaan!:) Wees trots op je eigen provincie, maar wees je er ook van bewust dat die niet zonder andere provincies zou kunnen bestaan!

(ben zelf Brabander)

:thumbup

ben zelf officieel van noord holland maar woon nu 6 jaar in het prachtige limburg.. voel me hier super thuis zou van alle provincies niet willen dat ze samengevoegd worden iedere provincie heeft zijn eigen identiteit en dialect etc. daar moet je niets aan veranderen

origineel gepost door biancaatje

ben zelf officieel van noord holland maar woon nu 6 jaar in het prachtige limburg.. voel me hier super thuis zou van alle provincies niet willen dat ze samengevoegd worden iedere provincie heeft zijn eigen identiteit en dialect etc. daar moet je niets aan veranderen

dank je wel lieverd, je mag blijven.. :P:angel

Op de L1 site (heb ik als startpangina):D:D

In de landelijke politiek is discussie over het voortbestaan van de provincies. Moet de provincie Limburg blijven bestaan?

805 : Ja. Limburg moet blijven.

121 : Nee. Opheffen die handel, dat bespaart weer veel geld.

86 : Samenvoegen met Brabant is ook goed.

Terug
Naar boven