Hans van Dijk
Post weinig
Ik ben benieuwd naar jullie garage ervaringen in Enschede en Glanerbrug.
Persoonlijk ga ik altijd naar Garage Damhuis in Glanerbrug, omdat ze niet al te duur zijn, en goed werk leveren.
Maar ik ben zoals gezegd benieuwd naar overige ervaringen.
Misschien zijn een aantal zaken wel prima zelf te doen, of kent er iemand een goede monteur die aan huis wil bijklussen,
en een goede staat van dienst / reputatie heeft.
Ik kan bijvoorbeeld diverse onderdelen zelf bestellen bij mijn grossier.nl,
maar weet eigenlijk niet of dit wel het voordeligste adres is.
Ik kan er via mijn buurman 25% korting krijgen, maar een andere kennis zegt dat juist de Twimva weer veel voordeliger is, en ook Geevers in Almelo prijs technisch interessant zou zijn.
Afijn, hoe besparen anderen op hun auto onkosten, dat is eigenlijk de kern van de vraag.
Groeten Hans
Persoonlijk ga ik altijd naar Garage Damhuis in Glanerbrug, omdat ze niet al te duur zijn, en goed werk leveren.
Maar ik ben zoals gezegd benieuwd naar overige ervaringen.
Misschien zijn een aantal zaken wel prima zelf te doen, of kent er iemand een goede monteur die aan huis wil bijklussen,
en een goede staat van dienst / reputatie heeft.
Ik kan bijvoorbeeld diverse onderdelen zelf bestellen bij mijn grossier.nl,
maar weet eigenlijk niet of dit wel het voordeligste adres is.
Ik kan er via mijn buurman 25% korting krijgen, maar een andere kennis zegt dat juist de Twimva weer veel voordeliger is, en ook Geevers in Almelo prijs technisch interessant zou zijn.
Afijn, hoe besparen anderen op hun auto onkosten, dat is eigenlijk de kern van de vraag.
Groeten Hans