Heren (en dames) goeroes.......
Sinds vorige week na lange tijd afwezig te geweest, weer terug bij Opel.
Dit maal met een Vectra B 1.8 16v Sport. Voorheen altijd Ascona B en Manta B gereden,
maar door gezinsuitbreiding niet meer te betalen :cry
Maar tot ik 2 weken geleden de nieuwe aanwinst voor een mooi prijsje kon krijgen.
Stukje gereden, paar vraagtekens bij het "tussengas" maar door de emotie niet teveel aandacht aan besteed.
Tot ik er de afgelopen dagen veelvuldig in ben gaan rijden, en dit mij meer en meer ging opvallen.
Na het opvallen werd het irriteren..... lastig, je kunt niet fatsoenlijk overschakelen, omdat dat toerental zo hoog blijft staan (2500 - 3000 omw/min)
Nu zou ik dus graag de vraag bij jullie willen neerleggen of dit klopt?!?!?
Het gaat op een Vectra B 1.8 16V sport, met de Z18XE motor erin.
Handgeschakeld, en ruime ervaring op het asfalt
Woensdag krijg ik m'n Op-com binnen, maar wil alvast wat info VOOR ik ga huilen.
Ik hoop dat iemand dit "probleem" herkent en misschien de oplossing kent.
Alvast heel erg bedankt voor jullie input!!!
Thanks Ronald
Sinds vorige week na lange tijd afwezig te geweest, weer terug bij Opel.
Dit maal met een Vectra B 1.8 16v Sport. Voorheen altijd Ascona B en Manta B gereden,
maar door gezinsuitbreiding niet meer te betalen :cry
Maar tot ik 2 weken geleden de nieuwe aanwinst voor een mooi prijsje kon krijgen.
Stukje gereden, paar vraagtekens bij het "tussengas" maar door de emotie niet teveel aandacht aan besteed.
Tot ik er de afgelopen dagen veelvuldig in ben gaan rijden, en dit mij meer en meer ging opvallen.
Na het opvallen werd het irriteren..... lastig, je kunt niet fatsoenlijk overschakelen, omdat dat toerental zo hoog blijft staan (2500 - 3000 omw/min)
Nu zou ik dus graag de vraag bij jullie willen neerleggen of dit klopt?!?!?
Het gaat op een Vectra B 1.8 16V sport, met de Z18XE motor erin.
Handgeschakeld, en ruime ervaring op het asfalt
Woensdag krijg ik m'n Op-com binnen, maar wil alvast wat info VOOR ik ga huilen.
Ik hoop dat iemand dit "probleem" herkent en misschien de oplossing kent.
Alvast heel erg bedankt voor jullie input!!!
Thanks Ronald