Gewoon NIET luisteren naar de leden, het lijkt de Nederlandse politiek wel. Neo Liberalisme heet zoiets, alle kritiek kun je, zoals jullie nu doen, naast je neer leggen of je luistert naar de GEBRUIUKERS van dit eens zo mooie forum. De GEBRUIKERS maken wat het forum is. ICTers staan ver af van wat de gemiddelde mensen prettig vinden maar kijken alleen maar wat technisch mogelijk is. Het gebruikers gemak is dan van onderliggend belang, ik krijg het gevoel ook hier dat dit het geval is op dit moment.
Kijk even over het forum heen en kijk eens hoe weinig er in de topics word gereageerd, valt jullie dit niet op of willen jullie dit simpelweg niet zien en denken dat het allemaal wel los gaat lopen. Vergeet één ding even niet. Zonder GEBRUIKERS geen forum en geen inkomsten.
Sorry dat ik het even zo hard neerpen maar dit is even nodig volgens mij.
Kijk even over het forum heen en kijk eens hoe weinig er in de topics word gereageerd, valt jullie dit niet op of willen jullie dit simpelweg niet zien en denken dat het allemaal wel los gaat lopen. Vergeet één ding even niet. Zonder GEBRUIKERS geen forum en geen inkomsten.
Sorry dat ik het even zo hard neerpen maar dit is even nodig volgens mij.