• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geen Calibra..... Wat dan wel???

Ik wilde 6 jaar geleden ook erg graag een E-36 coupe 328i of m3...uiteindelijk toen teveel tegen import auto's... kan niet uitleggen waarom.. en de angst aan iets te beginnen waar je niet genoeg verstand van hebt :hmmz

toen kwam de calibra..waarvan ik bang was andermans ellende te kopen (omdat ik dan de turbo wilde hebben :P)

uiteindelijk heel veel vervangen maar het was het voor mijn dubbel en dwars waard king:

toen ik een paar maanden geleden op zoek moest naar een nieuwe daily, wilde ik weer naar een ander merk gaan kijken.. audi a-4 had wel de voorkeur of een e-46/ 3 serie en de astra coupe..en toen uiteindelijk toch weer opel geworden... een astra-g coupe :P

kan gewoon niet zonder opel blijkbaar:jerry:jerry

Calibra vind ik nog steeds een mooi model, rijdt dan ook alleen maar in de 4x4 Turbo eigenlijk. Laatst een E36 Coupé gekocht, met een m-pakket echt een super auto!

Denk dat mijn Calibra 4x4 Turbo binnen een jaar wel plaats gaat maken voor een e36 M3, liefst een 3.2. Is veel beter voor op het circuit en voor het rechtdoor gaan heb ik mijn A Corsa Turbo dan nog wel.

Ik ben ook een opel man, dus ik hou het bij een corsa A :angel

Een lichtere goedkopere oldtimer kan ik niet vinden van opel, ja oke misschien een kadett C :thumbup

Ben eerst wezen kijken naar een mini cooper uit 91'. Daarna een tijd opzoek geweest naar een opel C Kadett Coupé.. en toen ik al een afspraak had om te gaan kijken werd me een calibra aangeboden... en die heb ik een paar dagen geleden gekocht..:P

echt een geweldige auto:wors

op de vec a 2000 en cali turbo na ben ik bezig om te sparen voor 2 autos japanse wel te verstaan

een lancer evo 4 en skyline r34 maar dan wel 4 deurs :D ja heb ook een gezin he ;) lolszz

origineel gepost door vectra2000driver

op de vec a 2000 en cali turbo na ben ik bezig om te sparen voor 2 autos japanse wel te verstaan

een lancer evo 4 en skyline r34 maar dan wel 4 deurs :D ja heb ook een gezin he ;) lolszz

Is een Nissan Stagea dan niks voor je?

Da's een soort skyline-stationcar:

origineel gepost door CommoCruiser

origineel gepost door vectra2000driver

Is een Nissan Stagea dan niks voor je?

Da's een soort skyline-stationcar:

http://www.pistonheads.co.uk/sales/list.asp?s=879

nopes die vind ik dan weer lelijk :p hahaha

Terug
Naar boven