• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

Opel dealer Hartgers aan de Schutstraat 199 in Hoogeveen geen optie?? Kan je het terrein aan de voorkant voor Wildkamp ook gebruiken en dan hopelijk het terrein van Opel dealer Hartgers zelf. En het zit direct aan de A28. Mc Donalds aan de overkant + Wc's ;).

Of is de Schutstraat nog steeds een puinhoop om daar te rijden?

Ik weet dat ze het In Amersfoort ook op het terrein van de Opel dealer aldaar doen. Misschien heeft iemand er wel ervaring mee??!!

Ik hou het hier in de gaten (ook voor de komende weken ;) ), dan ben ik er ook bij met mn Vectra.

groeten

@Koentjuh88 wrote:

Ik weet dat ze het In Amersfoort ook op het terrein van de Opel dealer aldaar doen. Misschien heeft iemand er wel ervaring mee??!!

ik heb ook begrepen dat er iemand van OPN goede contacten heeft met medewerkers (of de baas) van Nefkes.

dat helpt heel veel om ruimte te krijgen voor een meeting.

hoop dat er snel een meeting is, zou leuk zijn als de noordelijke O-F leden elkaar eens echt ontmoeten. :thumb

@FnF_racer wrote:@Koentjuh88 wrote:

ik heb ook begrepen dat er iemand van OPN goede contacten heeft met medewerkers (of de baas) van Nefkes.

dat helpt heel veel om ruimte te krijgen voor een meeting.

hoop dat er snel een meeting is, zou leuk zijn als de noordelijke O-F leden elkaar eens echt ontmoeten. :thumb

duurt idd wel lang voordat de kogel door de kerk is......of moet ik zeggen de OPEL OVER DE FINISH :jerry

de plek lijkt mij duidelijk alleen ff regelen dat we niet tussen de toeristen staan maar bij elkaar.

Datum gewoon op de 24e houden

Misschien ook eens op andere forums voorstellen ook al is het nu wel wat kort dag.

veel Leden van andere clubs zitten ook op het OF dus hoe meer het weten hoe groter de kans dat het een succes wordt en vaker kunnen doen.

@vectra208v wrote:de plek lijkt mij duidelijk alleen ff regelen dat we niet tussen de toeristen staan maar bij elkaar.

Misschien ook eens op andere forums voorstellen ook al is het nu wel wat kort dag.

veel Leden van andere clubs zitten ook op het OF dus hoe meer het weten hoe groter de kans dat het een succes wordt en vaker kunnen doen.

de opzet was eigenlijk dat het eerst bij het o-f bleef, sterker nog, er komen zoals het nu lijkt al meer dan ik had verwacht haha.

als het allemaal een beetje mooi loopt is de kans ook groot dat het vaker georganiseerd gaat worden.

aangezien het voor gert en mij de 1e keer is dat we zo meeting regelen duurt het dit keer helaas ook allemaal wat TE lang, maar ja, hier hebben we natuurlijk wel van geleerd :P

volgende keer gaan we gewoon ff een datum en plek zoeken, wie er komt komt er en wie er niet kan heb pech :jerry

@soepkiepe wrote:@vectra208v wrote:de plek lijkt mij duidelijk alleen ff regelen dat we niet tussen de toeristen staan maar bij elkaar.

de opzet was eigenlijk dat het eerst bij het o-f bleef, sterker nog, er komen zoals het nu lijkt al meer dan ik had verwacht haha.

als het allemaal een beetje mooi loopt is de kans ook groot dat het vaker georganiseerd gaat worden.

aangezien het voor gert en mij de 1e keer is dat we zo meeting regelen duurt het dit keer helaas ook allemaal wat TE lang, maar ja, hier hebben we natuurlijk wel van geleerd :P

volgende keer gaan we gewoon ff een datum en plek zoeken, wie er komt komt er en wie er niet kan heb pech :jerry

Juist!

@soepkiepe wrote:@vectra208v wrote:de plek lijkt mij duidelijk alleen ff regelen dat we niet tussen de toeristen staan maar bij elkaar.

Maar de 24e gaat hem worden??? iK HEB ER ZIN IN!!!! :D

@vectra208v wrote:@soepkiepe wrote:@vectra208v wrote:de plek lijkt mij duidelijk alleen ff regelen dat we niet tussen de toeristen staan maar bij elkaar.

Maar de 24e gaat hem worden??? iK HEB ER ZIN IN!!!! :D

BAM JONGUH

Ik ben er als het goed is dan ook bij! :thumb

ff afwachten wat gert zegt, maar neem aan van wel.

heb je ook nog geinformeerd naar dat grasveldje gert?

of wil je er wel gewoon op de dolle pof heen rijden en zien waar we komen e staan?:P

@soepkiepe wrote:de opzet was eigenlijk dat het eerst bij het o-f bleef, sterker nog, er komen zoals het nu lijkt al meer dan ik had verwacht haha.

is het erg als ik een 3 man meer meeneem? had ze de vorige keer al uitgenodigt, en 1tje zit hier ook.... :P

we hebben de meeste stemmen op de 24ste,

dus lijkt het dat het door gaat de 24ste.

ik heb verder nog niet geinformeerd, maar het is een parkeerplaats (grasveldtje).

zal er wel ff achter aan bellen of heen gaan.

meer info volgd

@FnF_racer wrote:@soepkiepe wrote:de opzet was eigenlijk dat het eerst bij het o-f bleef, sterker nog, er komen zoals het nu lijkt al meer dan ik had verwacht haha.

is het erg als ik een 3 man meer meeneem? had ze de vorige keer al uitgenodigt, en 1tje zit hier ook.... :P

nee tuurlijk niet :P

neem maar mee hoor.

ik bedoelde het meer in de zin dat ik niet verwacht had dat er zoveel zouden komen ;)

aangezien me vriendin en 2 kids ook mee gaan hoop ik wel dat er nog wat meer vriendinnen/vrouwen/kinderen mee komen zodat ze zich niet hoeft te vervelen hahaha

Mijn vrouw en kids gaan waarschijnlijk niet mee omdat mijn vrouw binnekort geopereerd word aan haar Darmen,(ziekte van Chrone)

Aankomende dinsdag hebben we een gesprek met de arts en chiruge over wat er allemaal precies gaat gebeuren en wat precies de bedoeling is.

Wordt dus een zware ingreep maar wanneer precies is nog niet bekend.

IK BEN ONDANKS DEZE INGREEP WEL AANWEZIG.

@soepkiepe wrote:@FnF_racer wrote:@soepkiepe wrote:de opzet was eigenlijk dat het eerst bij het o-f bleef, sterker nog, er komen zoals het nu lijkt al meer dan ik had verwacht haha.

nee tuurlijk niet :P

neem maar mee hoor.

ik bedoelde het meer in de zin dat ik niet verwacht had dat er zoveel zouden komen ;)

aangezien me vriendin en 2 kids ook mee gaan hoop ik wel dat er nog wat meer vriendinnen/vrouwen/kinderen mee komen zodat ze zich niet hoeft te vervelen hahaha

ik bedoelde ook meer omdat je zei dat het eigenlijk alleen O-F was... ;) :P

mocht het definitief zijn (de datum), zal ik het die mensen ook even doorgeven.

@helmer opelfan wrote:En ik heb nog wel tonka's liggen :jerry

@jeroenk wrote:Dr ligt hier nog wel een verdwaalde doos met poppen op zolder? :jerry

heb me vriendin ff gevraagd, maar ze vind dat ze de leeftijd om daar mee te spelen wel voorbij is :jerry :jerry :jerry

Terug
Naar boven