• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

ff een vraagje tussen door ;)

wat vinden jullie van het idee om een potje neer te zetten voor een kleine donatie om een mooi bos bloemen o.i.d. te kopen als bedankje voor kreeft opleidingen dat hun toestemming geven?

(of zeg ik nu iets heel raars? :angel :angel )

@soepkiepe wrote:ff een vraagje tussen door ;)

wat vinden jullie van het idee om een potje neer te zetten voor een kleine donatie om een mooi bos bloemen o.i.d. te kopen als bedankje voor kreeft opleidingen dat hun toestemming geven?

Ik vind het prima...

denk dat ik ook wel ff kom, zal ff overleggen met een maat van me. die heeft denk ik ook wel ff zin om mee te gaan met zijn sintra :thumb

@soepkiepe wrote:ff een vraagje tussen door ;)

ik denk dat dat meer gewaardeerd word, dan als je later naar kreeft gaat en zegt bedankt dat wij hier mogen staan.

en mocht er in de toekomst nog eens een meting komen dan kunnen we daar weer terecht

Strak plan. :thumb

@ronnie opel boy wrote:kom ook wel weet alleen nog niet met welke

vec gts

of

de kadett is nog niet zo mooi hahaha

kadett c coupe c1 12n

kom maar met je kadett

mijn astra is ook niet heel erg meeting waardig, valt ie ook minder op als er autos tussen staan die niet heel mooi zijn whahaha :jerry :jerry :jerry

(maar ja, elke opel is al mooi door alleen het opel logo toch? :P:P)

Terug
Naar boven