• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

er zijn hier in de buurt wel leuke plekken waar het zou kunnen idd.

er was ook een meeting geplant dit jaar op het jaarbeurs terrein in Roden maar of die nog doorgaat weet ik niet. (was al wel toestemming voor gegeven)

bij de klaver is ook wel een leuke plek maar is kleiner dan je denkt volgens mij.

In Tolbert is ook genoeg plek bij de Jumbo,praxis,leenbakker enzo.

Mar dit gaat over een andere meeting dus zal dit topic niet verder vervuilen over meetings die er niet zijn...misschien in de toekomst :thumb

Ik houd me mond ook verder over -offtopic shit.

Toch nog even iets: Volgens mij hebben we wel een record bereikt:

6 pagina's vol over een meeting die nog niet geweest is :jerry

ja erg eigenlijk hahaha.

maar nu het volgende.. ik zie namelijk al dat eengrote groep schoonhoven wel leuk lijkt.

ik wil graag een meeting organiseren met een beetje mooi weer, maar als het mooi weer is is het daar stervens druk, weet niet als jullie daar inmiddels ook al over na gedacht hebben?

kijk zal namelijk lullig zijn als de autos door elkaar moeten staan lijkt me, die drukte zelf boeit bij nog niet zo heel onwijs veel.

@soepkiepe wrote:ja erg eigenlijk hahaha.

maar nu het volgende.. ik zie namelijk al dat eengrote groep schoonhoven wel leuk lijkt.

ik wil graag een meeting organiseren met een beetje mooi weer, maar als het mooi weer is is het daar stervens druk, weet niet als jullie daar inmiddels ook al over na gedacht hebben?

kijk zal namelijk lullig zijn als de autos door elkaar moeten staan lijkt me, die drukte zelf boeit bij nog niet zo heel onwijs veel.

Daar heb je wel een heel goed punt...

En ben het helemaal met je eens.

Maar het zal wel fijn zijn als er wc's in de buurt zijn.

zuidwolde dan, de camping ekelenberg bestaat niet meer, misschien dat daar een plekis, en dat is vanaf de n48 heel makkelijk te vinden

kan niet goed met google earth overweg :P

slagendijk 2 zuidwolde

@soepkiepe wrote:zuidwolde dan, de camping ekelenberg bestaat niet meer, misschien dat daar een plekis, en dat is vanaf de n48 heel makkelijk te vinden

kan niet goed met google earth overweg :P

slagendijk 2 zuidwolde

Staat een hek voor helaas... Denk niet dat je op dat terrein komt

hmm houd dus ook weer op hahah.

surfgat word ook niks. geen plek, anders wel mooie achtergrond locatie :P

bij havelte, bij de hunebedden, misschien is dat ook wel leuk, ook niet heel moeilijk te vinden, en zit ook een restaurant en zo wel bij geloof ik.

aangezien het mooi weer is denk ik dat ik daar maar eens ga kijken en informeren, maar ja, ook daar weer het verhaal dat het er druk zal zijn met mooi weer haha

ga voordat je het definitief maakt, maar eerst zoeken naar een leuke locatie, die bereikbaar is. ;)

maar als er iets bekend is, ben ik erbij. ;)

daar ben ik mee bezig en gebruik dit topic nu momenteel ff als brainstorm topic ;)

dus alles wat in me opkomt roep ik hier, aan de reacties daar op kan ik weer halen als het wel of niet haalbaar is.

als er een definitieve locatie en datum bekend is komt er ook een ander topic, maar ik maak nu expres geen ander aan omdat ik dan maar topics blijf maken over een meeting wat totaal niet opschiet ;)

@brinkie79 wrote:mag de zafira opc van mij ook naar hoogeveen??????????????????

je mag van mij zo vaak naar Hoogeveen als je wilt hahahaha :jerry :jerry

even zonder gekheid....alle opels zijn welkom (correct me if i'm wrong)

@gertjuh1968 wrote:ik blijf bij schoonhoven ;)

wil je het met regen doen dan?

of dat de autos verdeeld staan tussen allemaal andere autos vanwege de drukte met mooi weer :jerry @brinkie79 wrote:mag de zafira opc van mij ook naar hoogeveen??????????????????

@brinkie79 wrote:mag de zafira opc van mij ook naar hoogeveen??????????????????

uiteraad, hoe meer hoe beter haha

@jeroenk wrote:Misschien moet je dan wel de topictitel aanpassen :)

Juist ja.. :hmmz

Gaat het hier nou over een Meet bij Kreeft Hoogenveen waar de datum van bekenT is ?!? :-o

Wordt er niet duidelijker op zo :vertag

Net wat ik eerder al aangaf,... topictitel moet even worden aangepast inclusief datum / plek....

Of in elk geval alles wat er al vaststaat...

Terug
Naar boven