• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

oke maar ff serieus.

weet niet als er interesse in is of zo, maar misschien wel leuk om hier ff te melden wat je nog te koop hebt en eventueel mee kan nemen.

scheelt weer verzendskosten en zo.

ik heb sowieso nog een setje gsi luchthappertjes voor in de motorkap liggen, en nog wat klein spul.

ook heb ik nog originele opel velgen liggen, van die ouderwetsen, heb er nog geen foto van maar kan geregeld worden als je er belang bij hebt ;)

verder weet ik zo niet wat ik allemaal heb liggen haha

1 ik (ronnie opel boy)

2 soepkiepe + aanhang

3 Helmer opelfan

4 FnF_Racer

5 vectra208v

6 PeterNoFear

7 KadAstra-EF + dochter

8 Bassie-16V

9 jeroenk

10 OscaR-16V

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

@soepkiepe wrote:oke maar ff serieus.

weet niet als er interesse in is of zo, maar misschien wel leuk om hier ff te melden wat je nog te koop hebt en eventueel mee kan nemen.

ik heb sowieso nog een setje gsi luchthappertjes voor in de motorkap liggen, en nog wat klein spul.

ook heb ik nog originele opel velgen liggen, van die ouderwetsen, heb er nog geen foto van maar kan geregeld worden als je er belang bij hebt ;)

anders gewoon meenemen, kan men het anders altijd zien. ;)

@soepkiepe wrote:oke maar ff serieus.

Heb je een foto van de wielen?

@soepkiepe wrote:

morgen heb ik wel fotos voor je haha.

weet je die standaard golf wielen die ongeveer dicht zijn?

zoiets zijn het.

ik zal ff in de schuur kijken als er 1 voor het pakken ligt, dan maak ik gelijk wel ff een foto.

heb ff foto gemaakt, lagen 2 boven aan (waren al bijna verkocht namelijk)

banden en alles heb ik nu geen foto van, en weet zo ook even niet precies hoeveel ik er van heb, 4 sowieso.

als je meer fotos wil moet je ma ff pm doen, dan maak ik die morgen ff voor je.

suc50004s.jpg

suc50005.jpg

ik heb nog geblindeerde portier ramen liggen van een E kadett 3drs misschien iemand intrasse??? neem ik ze mee

-caravan spiegels voor de vectra b

-achterlichten van een kadett E HB(als het goed id)

-stuk of 5 opel krikjes

misschien nog wel wat maar moek ff kiek'n

Heb nog wel 13" stalen velgen (met opel doppen) waar goede banden op liggen.. Echter drie verschillende merken...

Oh en een i.z.g.st. Corsa B swing interieur (grijs) wrs ;)

I.p.v. dat we hier een mini-marktplaats gaan maken zeg ik: neem gewoon alles mee wat je nuttig lijkt & te verkopen valt.

Terug
Naar boven