@vectra208v wrote:@jeroenk wrote:Nouja, ik heb sowieso maar 3 centreerringen merkte ik al; en heel best zien die er ook niet meer uit, dus die wil ik eerst vervangen; en dan laat ik de hele meuk opnieuw balanceren. Moet goed zijn voordat ik op vakantie ga. Heb alleen pas vanaf 1 juli tijd

Om het topic even te misbruiken... hoe kun je goed meten welke binnenmaat je hebt voor je velg? Schuifmaat wil niet omdat die pin die uit gaat steken dan tegen de binnenste rand van de velg komt

.. Om dit topic maar even te misbruiken (A) sorry..
Maarja om er een heel nieuw topic voor aan te maken

En volgensmij is er voor Corsa geen kleine vragen topic

Alhoewel dat niet relevant is (A)
Om welk merk velg en type velg gaat het....als je dat weet kun je het wel vragen bij http://www.velg-online.nl,die" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen dat wel terug vinden.
anders gewoon ff naar een velgen boer in de buurt gaan en kijken of hun het weten
Het wordt de laatste ben ik bang. Heb zo'n vermoeden dat ze niet meer worden geproduceerd gezien ze niet meer op de site van de fabrikant staan en ook niet bij velg-online. Het betreft Dotz Imola 13" velgjes...
Wel irritant, nu kan ik die dingen zelf niet bestellen

Maargoed. Over anderhalve week heb ik vakantie en dan heb ik wat meer tijd om ermee naar de bandenboer of waar dan ook heen te gaan

Moet ie eerst maar centreerringen regelen en dan de boel wederom uitlijnen. Auto moet mij door Europa heen gaan sleuren, dus weinig zin om in Duitsland met klapperende wielen te rijden :jerry
Anyway, ik zou zeggen back on-topic :thumbup Bedankt allen