• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

Ik zou ff afwachten tot zaterdag avond

wéér uitstellen kom je in de knoei met andere meetings denk ik.

We zijn idd niet van suiker toch??

Als het zo als vandaag is met af en toe een buitje en de zon er lekker bij is het geen ramp.

EN IK HEB ER GEWOON VEEL ZIN IN!!! :D

Ik kan eventueel ook nog wel een party tent mee nemen dus kom ik ook iets eerder om alles op te zetten.

@ReneGrobbee wrote:uitstellen 3

door laten gaan 2

quote hem ff en pas hem ff aan ;)

houd het wat overzichterlijker ;)

het nadeel is dat ik bang ben dat niet iedereen zaterdag avond leest.

het kan zondag middag ook wel gelezen worden daar niet van, maar dalijk is het zo dat we zaterdag avond zeggen dat het toch maar niet door gaat, en bijvoorbeeld 5 mensen het niet hebben gelezen en daar letterlijk met een drup aan hun neus staan ;)

@vectra208v wrote:Ik zou ff afwachten tot zaterdag avond

Als het zo als vandaag is met af en toe een buitje en de zon er lekker bij is het geen ramp.

Ik kan eventueel ook nog wel een party tent mee nemen dus kom ik ook iets eerder om alles op te zetten.

door laten gaan 2

tja vind ik ook

vanaf volgend weekend wordt het voor mij ook lastig om te komen.

volgende week zondag vieren we de verjaardag van ons zoontje (5) en het weekend daarna ben ik bang dat ik ook niet kan ivm een operatie van mijn vrouw.

We weten nog geen datum wanneer dat gaat gebeuren...we wachten nog op bericht van het ziekenhuis.

Maar dat het binnen nu en 3 weken gaat gebeuren is zeker en dan ben ik alleen met 4 kids (9maanden,2,5 en 5 jaar oud) + dat ik heen en weer vlieg naar het ziekenhuis dus wordt het druk.

Dit is dus eigenlijk nog het enige weekend dat het voor mij kan...anders moet ik het hellaas missen.

ik het weer ff bekeken, en voor zondag word 90 % neerslag verwachten.

vooral in de ochtend en in de middag.

dus bij nader inzien, ben ik ook voor een andere datum.

ik ga ff met Soepkiepe in overleg.

zou het wel zonde vinden.

maar als je het morgenmiddag nog post, ben je toch op tijd? en buienradar is betrouwbaarder dat die lul paulusma.

ik zeg het pas uitstellen als het echt met bakken naar beneden kan komen (meer dan 15ML neerslag.)

anders gewoon even in de auto's wachten op het droge weer.

al zegt buienradar idd wel, dat tussen 11.00 en 02.00 ongeveer 2 tot 4 MM regen per 3 uur kan vallen.... ;)

en hoe was de meeting?

mwoa best gezellig hoor, alleen jammer dat we het meeste van de tijd in de auto hebben moeten zitten.

zeg het maar, ik ben alsnog voorstander om het met mooi weer te doen.

willen jullie wel gewoon door laten gaan ben ik er vast, maar bij te veel regen ben ik denk ik wel zo weer vertrokken.

90% kans is best veel he.

Ik zal je vertellen dat je gauw genoeg hebt van "het in de auto zitten" !

dat is de hele opzet niet.

Ik weet het niet hoor............................

Rik :???:

@vectra208v wrote:Ik zou ff afwachten tot zaterdag avond

door laten gaan 2

Zonder gekheid maar een partytent gaat bij winkracht 5 al de lucht in :sleeping

Rik :???:

Laatste keer dat ze zeiden dat er 90% kans op regen was,

was het stralend mooi weer.

Dat was tijdens de meeting in Kerkrade.

Ik zeg: nog even afwachten

Mocht het wel verplaatst worden dan zou het 8 juli kunnen.

Ik gok er op dat ik dan ook kan :???:

Er wordt idd wel vaker regen voorspelt en dan is het vaak droog met een herlijk zonnetje.

het hoeft geen 30 graden te zijn...als het 3 kwart van de meeting droog is doe ik het er voor.

@vectra208v wrote:Mocht het wel verplaatst worden dan zou het 8 juli kunnen.

Ik gok er op dat ik dan ook kan :???:

Er wordt idd wel vaker regen voorspelt en dan is het vaak droog met een herlijk zonnetje.

het hoeft geen 30 graden te zijn...als het 3 kwart van de meeting droog is doe ik het er voor.

die datum word het sowieso niet, word voor rik lastig om op 2 meetings te zijn haha :P

risl heeft op die datum zijn meeting staan, we zouden rekening met elkaar houden, dus dat gaat hem niet worden.

nadeel is dat weer eigenlijk niette voorspellen is, enige oplossing die ik weet is een overdekte plek te zoeken, maar ja die kan ik zo snel ook niet bedenken.

kijk voor mij is het 10 minuten rijden en ik ben weer thuis, en als het regent ga ik er ook zeker niet heel lang blijven, dat betekend ook dat er dan 2 party tenten weg gaan als ik weg gaan.

een party tent is leuk, maar dan moet je al staan wil je het een beetje drooghouden, aangezien het een veldje is waait de regen er ook zo in, en op een meeting steeds met de natte bagger poten in en uit de auto stappen om de zoveel tijd zit ik ook niet op te wachten.

en denk dat het er ook niet gezelliger op word om steeds midden in een verhaal bijvoorbeeld in de auto te moeten stappen.

en net wat rik zei, zo party tent gaat ook zo op de vlucht met een beetje wind ;)

we wachten nog wat reacties af, maar ik blijf er bij, opschuiven lijkt me beter..

(en als we opschuiven en het is mooi weer voel ik me knap lullig hahah)

ik zal ff kijken als gert morgen ff zin heeft om een kop koffie te komen drinken, dan zal ik het er nog ff met hem over hebben.

ik vind het voornamelijk lullig omdat er eerst al een datum was om naar kreeft te gaan en die door een fout van kreeft eigenlijk afgezegt is, en om er dan weer 1 af te zeggen is in mijn ogen geen goeie "reclame" voor gert en mij ;)

maar ja, volgens mij heb ik het al eens eerder gezet, 1 vanmijn zwakke punten is da ik eerder aan een ander denk dan aan mij zelf haha:P:P

en net wat senatorman zei, ik kijk liever terug op een lang uitgestelde meeting die gezellig is dan een meeting die later word gezien als een mislukte meeting.

morgen komt defentive antwoord.

ik zal er niet zo heel lang mee wachten zodat iedereen het tijdig weet ;)

qua weer hoop ik echt dat het beter wordt.

maar ik geef iedereen wel gelijk, dat het leuker is als we allemaal idd lekker in de zon kunnen zitten, gezelligheid hebben, en dat mensen de volgende keer (gaan we voor), weer komen.

dus als het morgen idd nog steeds 90% is, dan geef ik jullie gelijk dat jullie het uitstellen.

@ Soepkiepe: de Formule 1 in Baghrein was vorig jaar ook afgelast, maar dit jaar was het er wel. en volgens mij was het toen ook druk. dus afstellen hoeft geen slechte reclame te zijn.

en sowieso doen jullie echt jullie best om een meeting te organiseren, dus goeie "reclame" hebben jullie in mijn ogen al, door het doorzettingsvermogen. ;)

Tis nooit slechte reclame Soepkiep !!!!!

Je hebt het initiatief genomen om een meeting te organiseren.

Dat valt juist te prijzen !!!!!!!!!!!!!!!!

Samen met Gert natuurlijk !

Ik (we) zullen vandaag het weer nauwlettend in de gaten houden :D

Rik :D

er was voor vandaag geen regen voorspelt maar het regent hier de hele ochtend al :???:

Pietje zit er weer naast en op de buien radar zie ik een klein beetje regen langs waaien maar verder geen wolkje te zien :D ....dus ja...we wachten het af.

Terug
Naar boven