• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

de buien radar zat er dit keer ook naast al is het nu wel droog.

zo ff boodschapjes doen en daarna ff zien of het droog blijft en de auto wassen.

@vectra208v wrote:er was voor vandaag geen regen voorspelt maar het regent hier de hele ochtend al :???:

Pietje zit er weer naast en op de buien radar zie ik een klein beetje regen langs waaien maar verder geen wolkje te zien :D ....dus ja...we wachten het af.

k denk da piet niet op de meter noukeurig kan zeggen wara het wel of niet regent ;)

ik zeg dat hij er niet naast zit, hier is het droog namelijk, nog niet 1 druppel gevallen ;)

en buienradar zit er ook nog wel eens naast, zoals ik het nu zag komt er morgen vanaf een uur of 3 half 4 een beste bui over ons heen..

joepie!! van 2 tot 3 droog gehouden, van 3 tot 5 in de auto gezeten vanwege de regen haha

wat buienradar zegt over zondag in hoogeveen (schoonhoven ligt er heel dichtbij)

max temp: 15c

min temp: 10c

windkracht 30 km p/u

regenkans 88%

regen in mm 9mm (tevens ook de enige dag in oranje, de rest is allemaal groen.)

ik blijf bij uitstellen ;)

er zit nogal verschil in de weer verwachting.

ik zelf kijk hier http://www.weeronline.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

en morgen word een cijfer 4 geven.

neerslag 13 mm

en 90% regenkans.

nu kunnen we de meeting wel door laten gaan,

er zijn mensen die overver komen.

moch het toch zo zijn, dat wij tegen een uur of 3 besluiten om weg te gaan, i.v.m. de regen.

vind ik het een beetje lullig voor die mensen.

meeting lief hebbers hou vandaag deze tropic in de gaten vandaag.

weet je??

ik vind dit nu een beetje een heen en weer trek topic worden ;)

laten we gewoon een nieuwe datum prikken, het word nu bijna net een welles niettus spelletje haha

mocht het morgen wel mooi weer worden, jammer dan dan hebben we mis gegokt.

maar ik wil niet het risico lopen dat we na een uur of zo iedereen weer naar huis kunnen trappen vanwege het weer.

wat senatorman zei heeft ie gewoon gelijk in, ook fijn dat hij dat ff zei, had het zelf nog niet zo bekeken.

je kan beter terug kijken naar een geslaagde meeting dan naar een meeting die letterlijk in het water is gevallen.

bij deze zeg ik dus gewoon dat het niet door gaat, sorry voor de genen die het wel door wouden laten gaan!!

gert en ik gaan ff op zoek naar een andere datum.

aangezien dit dan ook een "nieuwe meeting word" komt er dan ook een nieuw topic.

ik denk dat veel hier al niet eens meer kijken omdat er al behoorlijk veel slap gelul tussen staat ;)

meer nieuws volgt gewoon in dit topic, al zal er weinig nieuws komen ;)

nogmaals, sorry voor de genen die het graag hadden door willen laten gaan, maar mij lijkt dit toch wel het verstandigste ;)

helaas het is niet anders.

de meeting word verschoven naar een andere datum, met mooi weer.

zo gauw er meer nieuws is over een andere datum laten we het weten via een nieuwe tropic.

de locatie blijft wel het zelf.

maar ja gert, dit id de 1e meeting die we organiseren, sterker nog, ook de 1e waar we aanwezig zijn haha :jerry

maar zo leren we natuurlijk wel weer wat ;)

we gaan binnekort ff bakkie koffie drinken, en dan gaan we ff een datum vast stellen.

en poll er over maken was leuk, om een beetje rekening met elkaar te houden, maar met iedereen rekening houde lukt toch niet.

we zoeken gewoon ff een datum uit, ff kijken van en tot hoe laat, en dan komt er een topic ;)

wie komt die komt, wie niet kan heeft pech :P

k denk dat we het toch wel vaker gaan organiseren als het goed bevalt ;)

aangezien ik het vermoeden heb dat meneer schoonhoven er niet moeilijk over doet is het vast wel te overleggen dat we het daar vaker doen als het ons goed bevalt ;)

:cry idd wel jammer maar 't is neit oans. :cry

Ik hou het wel in de gaten en probeer er gewoon bij te zijn (moet wel lukken denk ik)

Respect voor deze beslising jongens. :thumb

Helaas :( , als er even een link geplaatst wordt naar het nieuwe topic, kan ik dat ook even volgen!

Ik kom wel als er weer wat georganiseerd wordt.

Toch respect voor de organisatie, die alle factoren goed in de gaten houden ;)

:jerry

@soepkiepe wrote:

die datum word het sowieso niet, word voor rik lastig om op 2 meetings te zijn haha :P

risl heeft op die datum zijn meeting staan, we zouden rekening met elkaar houden, dus dat gaat hem niet worden.

Top dat je er rekening mee houd. En mogelijk kan ik er dan ook bij jullie bij zijn als de nieuwe datum gunstig valt :thumb

Bummer.

Toch een geluk dat ik uit voorgevoel eerst even dit topic ging checken voordat ik de auto ging wassen .... ;)

Jammer jongens, wordt lastig om er voor mij bij te zijn; tenzij het volgende week is :P

Terug
Naar boven