• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

@ronnie opel boy wrote:ik bedoel bij de gamma of vrijbuiter

sorry lus geen koffie :D

hmmm ranja mag ook hoor :ass :jerry

nee bij de gamma of vrijbuiter wordt hem eerst ook even niet.

morgen wordt mijn vrouw opgenomen in het ziekenhuis voor een operatie.

vrijdag wordt ze dan geopereerd en daarna is het kijken hoe ze hersteld dus heb ik de zorg vor 4 kids alleen.

7 oktober probeer ik wel naar amersfoort te gaan (OPN meeting) om even mijn hoofd leeg te maken en weer met een aantal bekende te babbelen.

Ik wil hier niet mee zeggen dat er nooit een meeting bij de gamma of vrijbuiter gaat komen maar zal dit jaar niet meer worden iig.

In Hoogeveen is alleen een datum plannen en ff een telefoontje naar de beheerder van het terrein en dan is het klaar.

Of ik dan aanwezig ben ligt aan de thuis situatie.

@ronnie opel boy wrote:kom er nog een meeting in roden of hoogeveen

heb er wil zin in :thumbup

in roden niet en hoogeveen ook niet meer dit jaar.

Ik heb het momenteel erg druk na de operatie van mijn vrouwtje en in December moet ze weer onder het mes.

Dus ben 24/7 bezig met de kids en huishouden.

enigste meeting waar ik nog heen ga is volgend weekend 7 oktober.....AMERSFOORT georganiseerd door OPN.

Weet niet wat ik volgend jaar doe maar heb wel zin om wat te organiseren...maar dat volgend jaar....nu niet meer.

gr.Paul

Terug
Naar boven