• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen reactie meer?

Maartuh

Post vaak
Weet iemand het wachtwoord voor de bestanden in dit topic, er wordt al tijden niet meer gereageerd namelijk

Ik snap eigenlijk ook niet de meerwaarde van een wachtwoord erop, maargoed, het maakt me ook niet zoveel uit als degene die het erop zet nog eens reactie zou geven :)

Iemand die het ooit gehad heeft?

origineel gepost door Rico2.0

Gewoon even wachten neem ik aan.

Doe ik ondertussen ook al een maand ;)

ik wacht er ook al een tijdje op, :P.

Maar mijn u2u naar hem is ook nog niet gelezen, dus ik denk als die inlogt, dat we hem heust wel krijgen.

Wat is nou het probleem dat iemand anders even dat paswoord stuurt? ipv dat hier 10 man zit te wachten voor jan met de korte achternaam?

Waarom zit er uberhaupt een password op?

origineel gepost door Rico2.0

Geen idee, maar dat is toch zijn keuze? :)

mja daar heb je ook wel weer gelijk in,

maar omdat het ww aan iedereen gegeven wordt die er om vraagt kan iemand anders em dan toch wel ff u2uen?

Er zijn er zat die in dat topic aangeven dat ze em hebben

Klopt, maar volgens mij verandert hij het wachtwoord om de zoveel tijd. Heb ook geen idee meer welk wachtwoord ik toen kreeg, ook niet meer in mijn u2u box. Geduld is een schone zaak, ook al begrijp ik je frustratie.

Terug
Naar boven