• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geflitst in duitsland

origineel gepost door wim-v6

origineel gepost door wizardnl

vorige jaar ook een bericht gerkegen nog mooi op bruin ddr papier. stond een foto op van me auto en zowel me gezicht als me kenteken uitvergroot. in de brief stond de vraag of ik kon bevestigen dat ik het was.

heb het netjes terug gestuurd met een nerderland briefje dat ik geen duits spreek en het graag in het nederlands :vertag ontvang :P nooit wat terug gekregen :sleeping

Was jij nog wel van plan naar duitsland te gaan??

als je daar staande gehouden word, kan het zijn dat je niet verder mag rijden..

totdat ze hebben uitgezocht of jij het was van die vorige bekeuring, en je samen met de verhogingen hebt afgerekend.

Willem

kom nog geregeld in duitsland als ze me een keer aanhouden zien we het vanzelf wel.

Tja ik snap al dat moeilijke gedoe niet hoor..

Je maakt zelf de fout door te hard te gaan rijden, word je geflitst wil je niet betalen.. (eigen schuld)

en straks leg je te klagen omdat je opgehaald moest worden uit Duitsland omdat je een ontzegging hebt.

Daar komt bij dat die boetes in Duitsland niks voorstellen vergeleken met hier....

Willem

origineel gepost door wim-v6

Tja ik snap al dat moeilijke gedoe niet hoor..

Je maakt zelf de fout door te hard te gaan rijden, word je geflitst wil je niet betalen.. (eigen schuld)

en straks leg je te klagen omdat je opgehaald moest worden uit Duitsland omdat je een ontzegging hebt.

Daar komt bij dat die boetes in Duitsland niks voorstellen vergeleken met hier....

Willem

ik heb nooit een boete gekregen alleen een meldign dat ik geflits ben en ik moest aangeven of ik het was :jerry

ik ben ook ooit geflits in duitsland 25km te hard

was volgens mij destijds iets van 60 euro kreeg er een leuke foto bij haha

Terug
Naar boven