• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gegevens eigenaar groene Opel Manta New Kids

Vanochtend was 1 van de jongens van New Kids bij 3fm bij de ochtenshow van Giel Beelen.

Ik gelijk de sms ingedoken over dat de manta schade opgelopen heeft door de filmopnames, en dat eyeworks volgens zeggen van dr_antrax niet netjes is geweest

New Kid ontkende dit niet, maar werd door giel en hem niet over eyeworks begonnen....

Wel zouden er zeer mooie stukjes met de manta in de film voorkomen:jerry

ben benieuwd dan :P

kreeg wel kort iets mee van de new kids, maar toen werden al snel de vrachtauto's binnen gehaald voor APK, en kon ik niets meer horen :P

gewoon naar kijk en luisteren gaan

dan naar GIEL! - 28 september 2010 gaan

dan vanaf 2U02min begint het

echt schandalig kom er slecht van van die kerel te horen aan de telefoon hij staat er presies mee te lachen gewoon 'ja we hebben er mee geraced ja' jeses kerel zou eens pak rammel mogen krijgen 'tkomt wel in orde' maja tis ma blijkbaar hun film alleen da telt

vraag mij af wa ze gaan doen ne keer da hun film uit is en der geen manta meer is toch niet dezelfde voor volgende series of film ... nuja ze moeten het zelf maar weten dr_antrax sterkte en maak je er ni te druk in greets

origineel gepost door brobbel1

boycotten die film dan.

vindt het geen stijl.

Als of dat helpt.

Als je het hebt over misbruik,is dat met deze manta zeker gebeurt.

Wat gebeurt is,is gebeurt.

Maar dan wel een behoorlijke schade vrijstelling voor de eigenaar,want die zit met de gebakken peren.

Lijkt me dat Arnie,dit best wel kan vergoeden

origineel gepost door knoll

vraag mij af wa ze gaan doen ne keer da hun film uit is en der geen manta meer is toch niet dezelfde voor volgende series of film ... nuja ze moeten het zelf maar weten dr_antrax sterkte en maak je er ni te druk in greets

Van wat ik begrepen heb, heeft 1 van die jongens de Manta van Piet gekocht...is (vrijwel) dezelfde kleur.

Heeft ook hier op het forum te koop gestaan geloof ik.

ja dat klopt ,,een werknemer van comedy central is bij mij gekomen en heeft mijn manta gekocht ,zeer nette mensen en van wat ik zover weet tot nu toe ook netjes mee omgegaan:) maar als ik dit hoor zet ik bij mezelf ook vraagtekens over het omgaan ermee ,maar dan had ik hem niet moeten verkopen simpel weg. en spijt heb je toch altijd wel maar voorlopig kungel ik aan de rekord maar het virus stijgt wel steeds meer weer door het bloed;) dus wie weet

origineel gepost door piet

ja dat klopt ,,een werknemer van comedy central is bij mij gekomen en heeft mijn manta gekocht ,zeer nette mensen en van wat ik zover weet tot nu toe ook netjes mee omgegaan:) maar als ik dit hoor zet ik bij mezelf ook vraagtekens over het omgaan ermee ,maar dan had ik hem niet moeten verkopen simpel weg. en spijt heb je toch altijd wel maar voorlopig kungel ik aan de rekord maar het virus stijgt wel steeds meer weer door het bloed;) dus wie weet

auw kloete ik had gehoopt dat hij naar een liefhebber was gegaan.

helaas.

wat een k#t volk he . die manta van piet is ook aan de beurt trappen ze ook ff af ik had de manta niet eens verkocht aan dat soort mensen:puke had gewoon gewacht op een liefhebber, erg jammer van een mooie manta

origineel gepost door JohnC

wat een k#t volk he . die manta van piet is ook aan de beurt trappen ze ook ff af

De Manta van Piet? Volgens mij heeft ie 'm verkocht hoor, en ie geeft zelf aan dat ie verkocht is aan een medewerker van Comedy Central. Comedy Central zend de sketches uit, maar heeft er verder niet superveel mee te maken. Misschien is die medewerker wel verliefd geworden op een dergelijke auto, en rijdt ie em prive. En dan daarbij geeft ie al aan dat het nette mensen zijn.

Vind je uitspraak een beetje cru gezegd zo. Laten we er gewoon het beste van hopen, en Piet vooral geen slapeloze nachten bezorgen.

ff ter verduiding :D ik had de manta te koop staan waarop vervolgens een werknemer van comedy central heeft gereageerd en hem is komen halen zeer zeker hebben ze er een goed bedrag voor neer gelegd en heb ook een aantal dingen kunnen behouden.

de manta van mij staat op dit moment als promotie auto midden in het comedy central gebouw en zal in eerste instantie een tijd ook als promotie auto blijven daarna wilden ze er iets met de serie of dergelijk mee gaan doen .

wat ik bedoel is wat ik na aanleiding van hun laatste mail heb vernomen zullen ze nog een aantal dingen ermee gaan doen alleen als ik dan hoor hoe eyeworks ermee omgaat begin ik mijn twijfels te krijgen of ze met mijn manta niet dezelfde kapriolen uit gaan halen.goed ik heb hem verkocht en weg is weg maar als ik straks krijg te horen dat zo'n dergelijke dingen gebeurt zijn met de mijne dan geloof me nou amar hoe ziek ik ook ben ik sta voor die deur en dan hebben ze een probleem...

maar laten we er van uitgaan dat dit nie tzover zal lopen en hopelijk komen ze antrax toch nog ergens mee tegemoet.

comedy central heeft de eerste manta altijd goed behandeld, alleen eyeworks die de film maakt niet.

Dat is niet 1 en hetzelfde bedrijf he

Terug
Naar boven