• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geheime zender nummer gezocht

[rquote=1920481&tid=146892&author=mantamafkees01]Hier op de 97 rond zit dr meestal wel één. :thumbup

Radio nl is echt de laatste keuze.

Gewoon piet piraat. :thumbup:P[/rquote]

beetje teveel kermis muziek ja op radio nl:thumbdown

hier zie ik altijd wel een beetje wat er draait:

luister nu live mee met een piraatje uit Biddinghuizen:D

[rquote=1920481&tid=146892&author=mantamafkees01]Hier op de 97 rond zit dr meestal wel één. :thumbup

Radio nl is echt de laatste keuze.

Gewoon piet piraat. :thumbup:P[/rquote]

beetje teveel kermis muziek ja op radio nl:thumbdown

hier zie ik altijd wel een beetje wat er draait:

luister nu live mee met een piraatje uit Biddinghuizen:D

Mooie site

Heb het nummer dat ik zoek nog niet, maar denk toch dat het een nummer is van Mario Mathy - Jumping Dance is geweest ofzo.

Heb nu teveel nummers weer gehoord. :P

Mooie site

Heb het nummer dat ik zoek nog niet, maar denk toch dat het een nummer is van Mario Mathy - Jumping Dance is geweest ofzo.

Heb nu teveel nummers weer gehoord. :P

ik zit in een hoek van friesland waar weinig piraten actief zijn dus ik luister meestal radionl .

zo rond kerst is hier altijd een groepje piraten actief die tot oud en nieuw een marathon draaien en dan gaat radionl er even af en staat de radio op de piraten zender .

ik zit in een hoek van friesland waar weinig piraten actief zijn dus ik luister meestal radionl .

zo rond kerst is hier altijd een groepje piraten actief die tot oud en nieuw een marathon draaien en dan gaat radionl er even af en staat de radio op de piraten zender .

afgelopen weekend had je de friese bier studio wel kunnen ontvangen hoor(104.1) vanuit de westereen:thumbup:thumbup

ik luister bijna altijd naar piratenzenders, allen draaien er hier niet zo veel meer nadat de meesten zo'n vervelende brief met dwangsom hebben gekregen:fy1

afgelopen weekend had je de friese bier studio wel kunnen ontvangen hoor(104.1) vanuit de westereen:thumbup:thumbup

ik luister bijna altijd naar piratenzenders, allen draaien er hier niet zo veel meer nadat de meesten zo'n vervelende brief met dwangsom hebben gekregen:fy1

Ik mis het hele punt hier.

Q-music, 538, 3FM.... overal en altijd te ontvangen, mét recente muziek ook nog es! Top!!

Ik mis het hele punt hier.

Q-music, 538, 3FM.... overal en altijd te ontvangen, mét recente muziek ook nog es! Top!!

Terug
Naar boven