• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geheime zender nummer gezocht

Zo de eerste is al weer opgerolt...de vrije piraten in friesland..wat een randdebielenmuziek..hersenloze deuntjes voor mensen die erg dom zijn!

drukten gewoon radio 3 weg die op 88,3 zit...vrije %*&^$%$ zat op 88,3

Nu nog ff allemaal opladen die handel en daar zijn we dan ook weer vanaf

@waltwalt500 wrote:Zo de eerste is al weer opgerolt...de vrije piraten in friesland..wat een randdebielenmuziek..hersenloze deuntjes voor mensen die erg dom zijn!

dus ik ben Dom omdat ik van de hollandse muziek houd???

en jij bent zeker een zeer hoog opgeleid persoon omdat jij wel naar engeltalige meuk luistert.

denk dat iemand met zulke opmerkingen eerder onder het kopje hersenloze randdebielen terecht hoord.

Ben blij dat er nog steeds piratien zijn die liedjes in hun moedertaal blijven draaien :thumb

@waltwalt500 wrote:Zo de eerste is al weer opgerolt...de vrije piraten in friesland..wat een randdebielenmuziek..hersenloze deuntjes voor mensen die erg dom zijn!

dus ik ben Dom omdat ik van de hollandse muziek houd???

en jij bent zeker een zeer hoog opgeleid persoon omdat jij wel naar engeltalige meuk luistert.

denk dat iemand met zulke opmerkingen eerder onder het kopje hersenloze randdebielen terecht hoord.

Ben blij dat er nog steeds piratien zijn die liedjes in hun moedertaal blijven draaien :thumb

is dat wel wat hij bedoelt?

of staat hem de platenkeuze van de zender niet aan.

wanneer je je zender op een ferqentie drukt waar normaal een gewone zender op zit lijk je me ook niet escht slim toe haha.

dat is vragen om problemen.

is dat wel wat hij bedoelt?

of staat hem de platenkeuze van de zender niet aan.

wanneer je je zender op een ferqentie drukt waar normaal een gewone zender op zit lijk je me ook niet escht slim toe haha.

dat is vragen om problemen.

Kent iemand dit nummer?

Kwaliteit is niet zo best maar ik zoek hem al een tijdje.

Oja.. Die Ascona is alleen voor de show. (van internet geplukt)

[youtube:103d9034]

Kent iemand dit nummer?

Kwaliteit is niet zo best maar ik zoek hem al een tijdje.

Oja.. Die Ascona is alleen voor de show. (van internet geplukt)

[youtube:103d9034]

@DeKleineMan wrote:Hier ook elke dag een piraatje op....

Zelf draai ik ook. Momenteel een beetje rustig ivm dwangsommen en andere bezigheden. Maar binnenkort wel weer retour aan de 3 meter band. De Foppe Radio vanuit Wezep. Meestal op de 94.50 mhz

ja die heb ik er wel eens opgehad, elke dag weer een piraatje, momenteel 1 uit Rietmolen

@DeKleineMan wrote:Hier ook elke dag een piraatje op....

Zelf draai ik ook. Momenteel een beetje rustig ivm dwangsommen en andere bezigheden. Maar binnenkort wel weer retour aan de 3 meter band. De Foppe Radio vanuit Wezep. Meestal op de 94.50 mhz

ja die heb ik er wel eens opgehad, elke dag weer een piraatje, momenteel 1 uit Rietmolen

zit sinds kort een piraat hier in de buurt en ook ik ben regelmatig in het hok daar te vinden voor een biertje en beetje dom ouwehoeren hahaha .

Blijft altijd gezellig met de piratenmuziek op de achtergrond en een koud pilsje in de hand .

stille willie van henk wijngaard is toch wel 1 van mijn favo's momenteel

Tegen waltwalt500 zou ik alleen willen zeggen dat je een schande bent voor de friezen hier met je reacties .

Je houd van de muziek of je houd er niet van , maar laat iedereen gewoon in zijn waarde en luisteren naar wat hij wil . Ik verplicht jou toch ook niet om naar 538 te luisteren ??

zit sinds kort een piraat hier in de buurt en ook ik ben regelmatig in het hok daar te vinden voor een biertje en beetje dom ouwehoeren hahaha .

Blijft altijd gezellig met de piratenmuziek op de achtergrond en een koud pilsje in de hand .

stille willie van henk wijngaard is toch wel 1 van mijn favo's momenteel

Tegen waltwalt500 zou ik alleen willen zeggen dat je een schande bent voor de friezen hier met je reacties .

Je houd van de muziek of je houd er niet van , maar laat iedereen gewoon in zijn waarde en luisteren naar wat hij wil . Ik verplicht jou toch ook niet om naar 538 te luisteren ??

Zat piraten hier in de buurt. Vooral van do t/m zo. Laatst was ik ff aan het zoeken naar een zendertje in één keer met een hele maffe jingle: U luustert noar Radio NL: Radio NieuwLeusen, de zender met echte piratenmuziek.

:jerry

Vind het altijd uit werk wel prima, piraatje aan en gaan. Verstand mooi op 0;)

Terug
Naar boven