• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

:-( geknuffeld met een boom!

veel beterschap. denk hier goed om. blijf bewegen.

klinkt gek, maar als je alleen maar bank hangt wordt je stijf.

ga vanavond nog rijden, want anders durf je echt niet meer.

heb mijn astra g destijds loss gereden, in een bocht.

reed gewoon de juiste snelheid.

heb meteen in de bedrijfsbus gereden. ging weer prima.

alleen kon ik niet rijden in een astra g. heel gek.

bij elke lange bocht op de snelweg rijdt ik sindsdien erg rustig :angel

ik weet hoe hard 30, 50 of 70 kan zijn als je in de slip raakt.

Zonde van de astra..maar opels kunnen vervangen worden en mensen niet.

En wat al vaker gezegd is ga rijden... des noods op een afgesloten parkeerplek

Sterkte.

Idd zonde van de wagen. maar het zou erger zijn als er met jou iets was gebeurd, behalve de schrik. zoek inderdaad een stuk lege weg of een schone parkeerplaats en ga een paar rondjes rijden! Een kennis van me hen het zelfde meegemaakt en die durft nu na 3 jaar nog steeds niet te rijden!! Dus overwin je angst!!

in ieder geval beterschapp! En hopelijk valtbde lichamelijke schade mee!!

Heftig.. heb ongeveer het zelfde mee gemaakt 2 jaar geleden door plotsing ijzel, maar had toen de neus in elkaar gedruk zitten en zelf ook moeten uittrekken van voren.

Zoals in de andere reactie meteen gaan rijden! ik belde toen op die avond ook naar mijn vader om te zeggen laat iemand komen om de astra weg te rijden omdat ik zelf nooit meer wou rijden.

Inmiddels ben ik weer 90.000km verder en gelukkig geen slipper meer mee gemaakt.

succes met de afhandeling.. wel een lelijke schade om het te laten maken.

Denk nieuwe deur, nieuwe rechterdorpel, nieuwe rechterscherm.

Plaat werk kost enkele tientjes maar aantal uren en spuitwerk is de boosdoener.

Turbootje weet je nog door welk bedrijf??

Ik ga vandaag wel even proberen te rijden.

Nu eerst naar zwolle met de trein!

Ga maar niet alleen in de auto.

Apeldoorn is zowiezo slecht gestrooit, ik had met m`n astra ook weinig grip en heb winterbandjes.

bepaalde stukken was het gewoon echt GEVAARLIJK , en waar jij het ongeluk hebt gehad is het altijd oppassen.. fijne slinger weggetjes :puke

ja precies als niet glad is vindt ik die bochtjes normaal gesproken wel leuk.

Net voor de afslag marskramersdonk die laatste bocht.

maar pff :fy1 autorijden ik dacht oke dat doe ik wel even dan, maar durf echt niet :(

Kom op schop me even onder mijn kont!!! niet te hard he!

BAM!!! KICK!!!! zo goed?? :mrgreen:

Maar effe serieus,wel doen hoor!! Rijbewijs kost een enorm pak geld,doodzonde om niet meer te gaan rijden,hoe langer je wacht,hoe moeilijker het wordt.

Ik ga zo rijden :shock: althans proberen zweet staat me nu al in de handen :???: Maar ik moet wel ff heb nog een afspraak in het zh staan :???:

Ik heb via marktplaats een export handelaar gevonden die zocht kadett astra en vectra die heeft me 200 geboden en wil hem morgen of zaterdag ophalen. ;)

Nou wish me luck! Heb de route al gepland zodat ik niet langs die slinger weg hoef.

200 is niet gek,je spullen eruit en weg,dan ben je er tenminste vanaf,dan kan je ook weer voor wat anders kijken,of weer zo'n zelfde.

En die slinger,ach,als je eenmaal rijdt dan komt dat ook vanzelf wel weer.

Succes!!! :thumbup

Poe nooit verwacht dat ik iets wat ik tot voor kort zo ontzettend leuk vond zo eng ging vinden, heb gereden zweethandjes dood eng elk bochtje ik voelde me zo'n ontzettende kneus, maar denk als de sneeuw weg is moet het wel goed gaan, alleen zo'n stijve nek ik moet nu zeker even wachten anders wordt ik een gevaar op de weg! :angel

http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/auto-inkoop/m634047096-gezocht-opel-kadet-astra-vectra-ongeacht-staat-topprijs.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Hier heb ik contact mee gehad, sowieso let ik wel goed op idd met die papieren als ik het niet vertrouw geef ik m die papieren niet heb ook een bod van 100 sloopregeling van ook zo'n aanbieder op marktplaats, eerst maar eens zien of hij ook echt komt om m op te halen. ;)

Toch heel voorzichtig een beetje aant snuffelen geweest naar een andere astra kwam deze tegen iemand die m toevallig kent?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m635002373-opel-astra-1-4-i-gl-tailgate-e2-1993-blauw.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

50inch vellingen ik neem aan dat hij velgen bedoelt :jerry beste wielen komt aardig bij een vrachtwagen in de buurt hahaha

@asconahobbyist wrote:200 is niet gek,je spullen eruit en weg,dan ben je er tenminste vanaf,dan kan je ook weer voor wat anders kijken,of weer zo'n zelfde.

En die slinger,ach,als je eenmaal rijdt dan komt dat ook vanzelf wel weer.

Succes!!! :thumbup

Ik heb maandag ik weet niet waarom ik denk in de shocktoestand heel mijn auto al leeg gehaald :shock: incl speakers los staan draaien gek wief dak er ben nu kan ik er eigenlijk best om lachen wat een shock al niet met je doet. haha

Doe even lekker rustig aan. Als het goed is gaat het na het weekend dooien :) weg met die sneeuw! Ben er ook wel klaar mee!!! Hmmm 400 euro is niet zo veel voor een auto... Daarna weer lekker gaan rijden!! Komt wel goeeeed. Haha.

@darknight2003 wrote:Hoe is het rijden nog afgelopen? Beetje over de schrik heen? :) en wat zeiden ze in het ziekenhuis :)?

Hoefde niet vanwege het ongeluk naar zh ;)

Schrik nog niet helemaal maar komt wel denk ik als mijn nek niet meer zo stijf is en de sneeuw weg is.

Zou ook wel moeten zoontje zit niet echt dichtbij op school 20 min lopen en lopen is nou niet echt mijn hobby ofzo haha ik moet gewoon geen watje zijn! king:

@darknight2003 wrote:Doe even lekker rustig aan. Als het goed is gaat het na het weekend dooien :) weg met die sneeuw! Ben er ook wel klaar mee!!! Hmmm 400 euro is niet zo veel voor een auto... Daarna weer lekker gaan rijden!! Komt wel goeeeed. Haha.

Is idd niet veel 500 vraagt ie ervoor altijd risico goedkope wagens maar aan de andere kant voor weinig geld kan je ook niet veel mis gaan denk ik altijd maar, de Astra heeft me ook niet de kop gekost en heb ik de kadett goed op in kunnen ruilen(beetje lulverhaal houden wat die handelaars zelf ook doen dan kan ik dat ook wel tegen hun)

Als die dan op is of zoals nu in elkaar dan is het wel heel erg jammer maar de schade qua geld valt dan mee. :D

Terug
Naar boven