• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

:-( geknuffeld met een boom!

allereerst beterschap!!

ik heb mijn vorige auto laten opkopen met motorschade door www.autoinkoopsite.nl (+31630354510)

betrof een audi met motorschade, vriendin dacht met olielampje aan nog wel zo'n 100 km te kunnen rijden totdat ie "plof" zei en het was afgelopen.

ik heb toen die man gebeld en uitgelegt hoe de auto eruit ziet, opties etc en bij jou evt de foto's even naar hem sturen of uitleggen wat de schade is en dan krijg je wel of geen bod. ik had het geluk dat ie de volgende dag naar maastricht moest en op de terug weg nog een plek op de trailer vrij had en toch door eindhoven kwam, was ik 'm de volgende dag al kwijt, direct vrijwaring en geld. keurige en betrouwbare zaak dus kun je proberen.

succes verder

mvg marco

@dunjatamara wrote:Turbootje weet je nog door welk bedrijf??

Ik ga vandaag wel even proberen te rijden.

Nu eerst naar zwolle met de trein!

Ga maar niet alleen in de auto.

ging toen via t bedrijf waar me F stond. is na ermelo gegaan !!

Geldboom.jpg

Ik zoek er nog zo eentje dan wel een G :-P

Liefst een F of kadett die vind ik het mooist ;)

Ach ik heb al een begin!!! king: auto is opgehaald helaas geen 200 maar 100 voor gekregen maar goed ik ben er vanaf.

Alle vloeistoffen waren ineens leeg en die waren vorige week zeker weten nog vol!

Handrem deed het ook spontaan niet meer miss toch meer schade dan ik eerst dacht :???: terwijl ik de achterdeur geraakt heb en niet de voorkant :wtf

Hey grapje he :wub :wub

Maar ik herinner me nu dat je nog zo trots was op de astra omdat hij al een tijdje in de familie was toch?

vrienden/kennissen zeiden .. doe dat ding toch weg.. ? Of heb ik nu de verkeerde voor mij :hmmz

Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt???????????

Heeft wel eens iemand geroepen maar had m precies een jaartje ;)

:wub Maar is je vergeven hoor :-P

:thumb Die ziet er goed uit!!!

Afstand is op zich niet zo'n ramp als het om een goeie auto gaat de kadett heb ik toen ergens in Limburg gekocht.

Ik kijk eerst naar een 5 deurs is makkelijker met Linsey in de auto zetten.

Maar viel nogal tegen met het aanbod.

Maar moet toch wachten met kijken tot mijn nek weer normaal is anders kan ik geeneens proefritje maken :???:

Schrik ik net wakker, ik ben mijn cd's vergeten die hingen nog aan de zonneklep :( hij kwam eerder dan verwacht de auto ophalen dus niet meer in de auto geweest om te controleren of alles er uit was :( Hopelijk wil hij ze opsturen.

Het is dat ie te jong is, had m zo zelf opgehaald, mooie daily driver.

Goed tege roest (laten) behandelen en karren maar.... kan nog jaren mee...

Let alleen ALTIJD op de bevestiging van de voorwielophanging aan de bodem, dat is een zwak punt kwa roest, maar kan goed gerepareerd worden..

Willem

Het is dat ie te jong is, had m zo zelf opgehaald, mooie daily driver.

Goed tege roest (laten) behandelen en karren maar.... kan nog jaren mee...

Let alleen ALTIJD op de bevestiging van de voorwielophanging aan de bodem, dat is een zwak punt kwa roest, maar kan goed gerepareerd worden..

Ik heb onlangs 2 Opel Ascona's gekocht welke gewoon HARD zijn.

de een heb ik gekocht voor €1000,- tis geen schoonheid, maar wel belastingvrij, en veel vervangen, en knalhard!!

- nieuwe Distri en waterpomp

- nieuwe uitlaat vanaf spruitstuk tot achteraan

- verse olie en filter

- verse koelvloeistof

- nieuwe remleidingen

- nieuwe voorremschijven en blokken

- achter nieuwe remcilinders en gangbaar gemaakt na 13jaar stilstaan

En een gekocht voor €600,- welke eveneens knalhard is, die eigenaar heenft m 10 jaar gehad, en wist alle ins en outs, had m zelf onderhouden.

het hoeft dus niet veel te kosten, zoals je ziet..

net als de kadett op de link..

Willem

Wow das flink klote!

Gelukkig dat je zelf niet erger gewond bent geraakt want zoals het op de foto's is te zien was dat een flinke klap!

Zit alleen nog met een enorm zere rug schouders en mijn nek is zo stijf als het maar kan :swear

Die klap ging harder dan ik reed in elk geval pfff baal er echt van :(

Terug
Naar boven