• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gekraak, in de tieg bij muziek.

normen1991

Post weinig
Dag mensen, ik heb het probleem dat als ik

hardstyle, en hardcore luister,

en de muziek goed hard zet, dat ik de heletijd wat hoor kraaken, bijde kanten in de deur,

er zit nog een gewone geluidsinstalatie in, en het zijn niet de boxen,!!

ik denk zelf dat er iets los zit, maar vind dat al vreemt ivm dat het beide deuren is,

misschien iemand bekend met het probleem? het probleem doet zich ook af en toe voor als ik een bocht maak, maar voornamelijk als ik de muziek met de bass

aardig hoog staat.

Hallo allemaal,

Ik heb dit ook wel eens maar ik kan er niet achter komen of het nou de boxen zijn of wat anders.

Hallo allemaal,

Ik heb dit ook wel eens maar ik kan er niet achter komen of het nou de boxen zijn of wat anders.

ik had dit ook in me vorige astra, toen lag der een klipje waar je je deurpanelen mee vast zet los in me deur... heel hinderlijk.

maar dat hoorde ik ook als ik me deur opendeed en heen en weer schudden

ik had dit ook in me vorige astra, toen lag der een klipje waar je je deurpanelen mee vast zet los in me deur... heel hinderlijk.

maar dat hoorde ik ook als ik me deur opendeed en heen en weer schudden

1 oplossing..

Schroef je deurpanelen er eens af, en kijken of er iets los zit ofzo, en anders ff testen om te kijken waar het vandaan komt.

1 oplossing..

Schroef je deurpanelen er eens af, en kijken of er iets los zit ofzo, en anders ff testen om te kijken waar het vandaan komt.

dat zou inderdaad kunnen dat er een klipje van het deurpaneel ergens onderin de deur licht, ik draai binnenkort de deurpaneelen er wel even af, en dan kom ik er van zelf wel achter,

maar men gevoel zegt dat het gewoon,dat het komt door dat de ramen trillen ofzo groet normen! :D

dat zou inderdaad kunnen dat er een klipje van het deurpaneel ergens onderin de deur licht, ik draai binnenkort de deurpaneelen er wel even af, en dan kom ik er van zelf wel achter,

maar men gevoel zegt dat het gewoon,dat het komt door dat de ramen trillen ofzo groet normen! :D

heeft de mijne ook, van de buitenkant hoor je ook heel makkelijk de deuren rammelen van de muziek ookal staat hij erg zacht, lijkt wel alsof de boxen de deuren raken

heeft de mijne ook, van de buitenkant hoor je ook heel makkelijk de deuren rammelen van de muziek ookal staat hij erg zacht, lijkt wel alsof de boxen de deuren raken

heb geen idee, tig staat nu te koop dus ga de moeite er niet voor doen om ernaar te kijken. maar alles is op te lossen denk ik zo

heb geen idee, tig staat nu te koop dus ga de moeite er niet voor doen om ernaar te kijken. maar alles is op te lossen denk ik zo

@normen1991 wrote:is dit probleem te verhelpen dan :hmmz ??

Uiteraard..

De deuren dempen met loodbituum (vibraflex bijv) scheelt al dag en nacht.

Zowel in klank als in gerammel hoor je dit terug

@normen1991 wrote:is dit probleem te verhelpen dan :hmmz ??

Uiteraard..

De deuren dempen met loodbituum (vibraflex bijv) scheelt al dag en nacht.

Zowel in klank als in gerammel hoor je dit terug

Terug
Naar boven