• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geld geven aan Afrika?

Ik word een beetje moe van,het is een bodemloze put dat afrika.

Zie je een moeder met 8 kinderen,in een lemen hutje,papa is er niet.

Dat gaat toch nooit goed? Ze fokken er maar op los,ze houden vast aan idiote rituelen en gewoontes.

En maar geld sturen naar somalie,ze hebben geen eten hoor je dan.

Er heerst daar een islamitische stam die geen hulp toestaat van buitenaf,waar gaat dat geld heen dan! Of dat eten??

In Haiti leven ze nog steeds in tentjes,weet je hoeveel geld er heen is gegaan????

En dan die hypocriete BN ers,zie je die Caroline Tensen,o het is zo erg,geef toch geld.

Een week later staat ze in een duur blad met designerkleding te poseren,behangen met juwelen.

Ze wonen in het gooi,rijden dikke auto's,kasten van huizen,liposuctie hier,botox daar,allemaal silicone tieten,Leko werkt zich suf voor een habbekrats zeker.

En ons maar een schuldgevoel aanpraten.

Zo dat moest ik effe kwijt :jerry

Ik word een beetje moe van,het is een bodemloze put dat afrika.

Zie je een moeder met 8 kinderen,in een lemen hutje,papa is er niet.

Dat gaat toch nooit goed? Ze fokken er maar op los,ze houden vast aan idiote rituelen en gewoontes.

En maar geld sturen naar somalie,ze hebben geen eten hoor je dan.

Er heerst daar een islamitische stam die geen hulp toestaat van buitenaf,waar gaat dat geld heen dan! Of dat eten??

In Haiti leven ze nog steeds in tentjes,weet je hoeveel geld er heen is gegaan????

En dan die hypocriete BN ers,zie je die Caroline Tensen,o het is zo erg,geef toch geld.

Een week later staat ze in een duur blad met designerkleding te poseren,behangen met juwelen.

Ze wonen in het gooi,rijden dikke auto's,kasten van huizen,liposuctie hier,botox daar,allemaal silicone tieten,Leko werkt zich suf voor een habbekrats zeker.

En ons maar een schuldgevoel aanpraten.

Zo dat moest ik effe kwijt :jerry

we geven al 50 jaar geld aan afrika

is er wat veranderd ???

nee

gaat er wat veranderen

nee !!

waarom zouden ze

nederland betaald toch wel

groet michel

we geven al 50 jaar geld aan afrika

is er wat veranderd ???

nee

gaat er wat veranderen

nee !!

waarom zouden ze

nederland betaald toch wel

groet michel

De mentaliteit moet men veranderen in Afrika, men rekent gewoon op de westerse witte meneer met een koffer met geld.

En,................geboorte beperking is natuurlijk één van de eerste verplichting waar men in Afrika aan zou moeten.

Men zou ze geen vissen geven, maar een hengel om ze te vangen. ;) ;) ;) ;)

Van horen zeggen,.............................................

Gewoon twintig jaar Afrika met rust laten, blijven de sterkste over en daar van uit kun je verder.

Amen.

De mentaliteit moet men veranderen in Afrika, men rekent gewoon op de westerse witte meneer met een koffer met geld.

En,................geboorte beperking is natuurlijk één van de eerste verplichting waar men in Afrika aan zou moeten.

Men zou ze geen vissen geven, maar een hengel om ze te vangen. ;) ;) ;) ;)

Van horen zeggen,.............................................

Gewoon twintig jaar Afrika met rust laten, blijven de sterkste over en daar van uit kun je verder.

Amen.

Tuurlijk geven we geen geld...heb je die hoofdkantoren wel eens gezien?

Daar werkt nogal een aantal personen, wie betaald die dan?

Die ga ik niet betalen, en dat pand al helemaal niet!

En die schaapjes aan de deur, heb met ze te doen....maar toch.....OPHOEREN, je wordt uitgebuidt!

Loop je daar lekker vrijwillig, gratis en voor niets, wordt er aan gewoon je verdiend. Dan moet er toch een lampje bij jezelf gaan branden? :sleeping

Tuurlijk geven we geen geld...heb je die hoofdkantoren wel eens gezien?

Daar werkt nogal een aantal personen, wie betaald die dan?

Die ga ik niet betalen, en dat pand al helemaal niet!

En die schaapjes aan de deur, heb met ze te doen....maar toch.....OPHOEREN, je wordt uitgebuidt!

Loop je daar lekker vrijwillig, gratis en voor niets, wordt er aan gewoon je verdiend. Dan moet er toch een lampje bij jezelf gaan branden? :sleeping

idd geef daar ook niets aan colecktanten voor hartstichting kanker bestrijding etc wil ik best aa geven

maar is daar ene bodum loze put

nu weer dat zwangere vrouwen daar slecht kunnen bevallen in afrika moet extra zorg voor

hier gooien ze kraamafdeling dicht gekken bende

laat ze maar gewoon geld binnen nederland houden liefst de gulden ook weer terug

idd geef daar ook niets aan colecktanten voor hartstichting kanker bestrijding etc wil ik best aa geven

maar is daar ene bodum loze put

nu weer dat zwangere vrouwen daar slecht kunnen bevallen in afrika moet extra zorg voor

hier gooien ze kraamafdeling dicht gekken bende

laat ze maar gewoon geld binnen nederland houden liefst de gulden ook weer terug

Wel O wel,.............................. bij de SP zijn ze helemaal gestoord. :puke :puke :puke

Want, men wil dat de Nederlandse overheid het bedrag verdubbelt, je weet wel giro 555 Afrika.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/08/sp_giften_afrika_verdubbelen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En de NRC wil boycot giro 555. :thumb

Kijk die zien het beter. :thumbup

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/08/onverschillig_nrc_roept_op_tot.html#comments" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel O wel,.............................. bij de SP zijn ze helemaal gestoord. :puke :puke :puke

Want, men wil dat de Nederlandse overheid het bedrag verdubbelt, je weet wel giro 555 Afrika.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/08/sp_giften_afrika_verdubbelen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En de NRC wil boycot giro 555. :thumb

Kijk die zien het beter. :thumbup

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/08/onverschillig_nrc_roept_op_tot.html#comments" onclick="window.open(this.href);return false;

je bedoeld dit?

SP-Kamerlid Harry van Bommel wil dat het kabinet de giften verdubbelt die binnenkomen op giro 555 voor de door droogte getroffen Hoorn van Afrika. "In landen als Somalië, Ethiopië, Kenia en Djibouti worden zo'n elf miljoen mensen door hongersnood bedreigd."

Staatssecretaris van Ontwikkelingssamenwerking Ben Knapen heeft inmiddels 15 miljoen euro toegezegd aan hulp. Dinsdag stond de teller bij Giro 555 op 16 miljoen euro. Van Bommel meent dat Knapen die 16 miljoen euro moet verdubbelen. Hij wijst erop "dat inzamelingsacties in het verleden vaker zijn verdubbeld door het kabinet, zoals vorig jaar bij de ramp in Haïti". Bovendien stelt hij dat Nederland voor dit jaar 170 miljoen euro aan noodhulp heeft gereserveerd. "Ik kan mij niet voorstellen dat deze pot al leeg is."

Een woordvoerder van de staatssecretaris stelt dat sinds de actie van het Glazen Huis van 3FM in december donaties voor hulpacties niet meer worden verdubbeld. Knapen steunt de actie van de samenwerkende hulporganisaties van harte, maar hij ziet het wel als een actie van de bevolking zelf. "Het geld dat het kabinet uittrekt is al van belastingbetaler en mensen kunnen zelf bepalen of ze ook via giro 555 bijdragen."

nu pak ik even de 2e reactie er uit die er onder stata waar ik dus volkomen achter sta (meer heb k er ook niet gelezen trouwens haha)

Mooi, krijg ik mijn belastingteruggave ook verdubbeld?

kapotte_stofzuiger | 04-08-11 | 10:31 | niet ok!

zeer strakke opmerking haha

maar uhhh jullie weten ook wel allemaal dat ze natuurlijk de meest slechte beelden laten zien? misschien dat 1 op de 10 gezinnen er zo slecht aan toe zijn, ze zullen je toch altijd de meest erge beelden laten zien om medelijden te wekken ;)

je bedoeld dit?

SP-Kamerlid Harry van Bommel wil dat het kabinet de giften verdubbelt die binnenkomen op giro 555 voor de door droogte getroffen Hoorn van Afrika. "In landen als Somalië, Ethiopië, Kenia en Djibouti worden zo'n elf miljoen mensen door hongersnood bedreigd."

Staatssecretaris van Ontwikkelingssamenwerking Ben Knapen heeft inmiddels 15 miljoen euro toegezegd aan hulp. Dinsdag stond de teller bij Giro 555 op 16 miljoen euro. Van Bommel meent dat Knapen die 16 miljoen euro moet verdubbelen. Hij wijst erop "dat inzamelingsacties in het verleden vaker zijn verdubbeld door het kabinet, zoals vorig jaar bij de ramp in Haïti". Bovendien stelt hij dat Nederland voor dit jaar 170 miljoen euro aan noodhulp heeft gereserveerd. "Ik kan mij niet voorstellen dat deze pot al leeg is."

Een woordvoerder van de staatssecretaris stelt dat sinds de actie van het Glazen Huis van 3FM in december donaties voor hulpacties niet meer worden verdubbeld. Knapen steunt de actie van de samenwerkende hulporganisaties van harte, maar hij ziet het wel als een actie van de bevolking zelf. "Het geld dat het kabinet uittrekt is al van belastingbetaler en mensen kunnen zelf bepalen of ze ook via giro 555 bijdragen."

nu pak ik even de 2e reactie er uit die er onder stata waar ik dus volkomen achter sta (meer heb k er ook niet gelezen trouwens haha)

Mooi, krijg ik mijn belastingteruggave ook verdubbeld?

kapotte_stofzuiger | 04-08-11 | 10:31 | niet ok!

zeer strakke opmerking haha

maar uhhh jullie weten ook wel allemaal dat ze natuurlijk de meest slechte beelden laten zien? misschien dat 1 op de 10 gezinnen er zo slecht aan toe zijn, ze zullen je toch altijd de meest erge beelden laten zien om medelijden te wekken ;)

Die van Bommel is van de pot gerukt, hij denkt dat Balk.4 of was het 5 nog aan de macht is.

Toen had men bedacht om het bedrag te verdubbelen, en NU wil van Bommel het weer invoeren?

Kan deze man niet opgenomen worden??? :puke :puke :fy1

Die van Bommel is van de pot gerukt, hij denkt dat Balk.4 of was het 5 nog aan de macht is.

Toen had men bedacht om het bedrag te verdubbelen, en NU wil van Bommel het weer invoeren?

Kan deze man niet opgenomen worden??? :puke :puke :fy1

Of je er nou € 16.000.000,- of € 16.000.000.000,- aan hulp geeft, het maakt niet uit het helpt maar tijdelijk.

Zo`n 25 jaar geleden was er ook een grote inzameling en walla dit is een herhaling, en zo gaat het maar door.

Terug
Naar boven