• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gele lampen

rickykadett

Post weleens wat
heej

zag laats op de weg een kadett e rijden met gele koplampen.. geen gele gloed ofzo maar gewoon een dikke gele lichtbundel nou vroeg ik me af, zijn dat gewoon losse h4 lampen in het geel of is dat gele folie op de glazen?

ben beniewd naar de reacties:)

groet ricky king:

ik heb van die gele h4 lampen.

2Michiba-Gold-Vision-1200.JPG

deze foto is van google af maar wel het zelfde doosje.

heb ze kunnen halen bij car styling oss.

tune winkel hier in oss dus denk dat ze overal in een tune winkel deze dingen wel verkopen

ik heb van die gele h4 lampen.

2Michiba-Gold-Vision-1200.JPG

deze foto is van google af maar wel het zelfde doosje.

heb ze kunnen halen bij car styling oss.

tune winkel hier in oss dus denk dat ze overal in een tune winkel deze dingen wel verkopen

thanks voor alle info

ik zie wel iets in gewoone lampen of die kapjes dan die erover heen moeten.

maar die losse lampen op de foto van lukelaaf zijn die echt goed geel of hebben die gewoon een gele gloed.

thanks voor alle info

ik zie wel iets in gewoone lampen of die kapjes dan die erover heen moeten.

maar die losse lampen op de foto van lukelaaf zijn die echt goed geel of hebben die gewoon een gele gloed.

Ik bestel ze via een maatje die werkt bij de Citroën Aalsmeer.

De ene keer zitten de hoedjes vast op de H4 lamp, laatste keer kon ik ze eraf klikken.

Gewoon doen, vind je geel niks kan het er altijd nog uit.

Ik vind het superdik staan op ouwere auto's.

Let op je zicht is wel minder scherp, maar goed probeer het eerst dan weet je het :thumb :thumb

gr Colin

Ik bestel ze via een maatje die werkt bij de Citroën Aalsmeer.

De ene keer zitten de hoedjes vast op de H4 lamp, laatste keer kon ik ze eraf klikken.

Gewoon doen, vind je geel niks kan het er altijd nog uit.

Ik vind het superdik staan op ouwere auto's.

Let op je zicht is wel minder scherp, maar goed probeer het eerst dan weet je het :thumb :thumb

gr Colin

Dat je zicht minder scherp is komt door die opzethoedjes. Die verpesten het lichtbeeld van je H4 lampen.

Beste is gewoon H4 pitten kopen die een gele coating hebben.

Vroegáh had ik H4 lampen van Philips "Gold" Visions jammer genoeg produceren die eikels dit niet meer :/ Waren echt super fijne lampen met regen/mist/sneeuw.

Je hebt ook op Ebay Osram's te koop, zijn ook geelisch, niet zo geel als die H4's van Philips.

Maar je kan ook zoals lukelaaf van die goedkope chinezen lampen erin douwen. Gaat waarschijnlijk niet zolang mee als een Philips.

Terug
Naar boven