• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gele lampen

Dat je zicht minder scherp is komt door die opzethoedjes. Die verpesten het lichtbeeld van je H4 lampen.

Beste is gewoon H4 pitten kopen die een gele coating hebben.

Vroegáh had ik H4 lampen van Philips "Gold" Visions jammer genoeg produceren die eikels dit niet meer :/ Waren echt super fijne lampen met regen/mist/sneeuw.

Je hebt ook op Ebay Osram's te koop, zijn ook geelisch, niet zo geel als die H4's van Philips.

Maar je kan ook zoals lukelaaf van die goedkope chinezen lampen erin douwen. Gaat waarschijnlijk niet zolang mee als een Philips.

@Aapje wrote:

Vroegáh had ik H4 lampen van Philips "Gold" Visions jammer genoeg produceren die eikels dit niet meer :/ Waren echt super fijne lampen met regen/mist/sneeuw...

Die worden al dik 10 jaar niet meer gemaakt... baalde toen ook toen me laatste set kapot was :cry

@Aapje wrote:

Vroegáh had ik H4 lampen van Philips "Gold" Visions jammer genoeg produceren die eikels dit niet meer :/ Waren echt super fijne lampen met regen/mist/sneeuw...

Die worden al dik 10 jaar niet meer gemaakt... baalde toen ook toen me laatste set kapot was :cry

ik heb ook gele h4 lampen in mijn corsa`s zitten vind het uber chill rijden heb alleen wel het idee dat ik nacht blind aan het worden ben en dat dat de rede is dat ik met geel licht meer zie :S

ik heb ook gele h4 lampen in mijn corsa`s zitten vind het uber chill rijden heb alleen wel het idee dat ik nacht blind aan het worden ben en dat dat de rede is dat ik met geel licht meer zie :S

Je zal niet meer zien, enige verschil is het contrast, deze is wat beter op te maken met een kleurtje dan met wit licht.

Zo heb je ook die natriumlampen boven de weg, super fijn licht dat gele. Balen dat ze met LED nu doorslaan en de boel weer verneuken met de weg verlichting :( Maargoe das offtopic :P

De Gold Visions moeten ze weer terug brengen :(

Je zal niet meer zien, enige verschil is het contrast, deze is wat beter op te maken met een kleurtje dan met wit licht.

Zo heb je ook die natriumlampen boven de weg, super fijn licht dat gele. Balen dat ze met LED nu doorslaan en de boel weer verneuken met de weg verlichting :( Maargoe das offtopic :P

De Gold Visions moeten ze weer terug brengen :(

@Aapje wrote:De Gold Visions moeten ze weer terug brengen :(

Volgens mij heetten ze toen niet Gold Visions .... Toch ???

Dacht gewoon Gold of Gold-line ofzo...

Maar laat ze maar komen... ook graag in H7 king:

@Aapje wrote:De Gold Visions moeten ze weer terug brengen :(

Volgens mij heetten ze toen niet Gold Visions .... Toch ???

Dacht gewoon Gold of Gold-line ofzo...

Maar laat ze maar komen... ook graag in H7 king:

ik heb ook gele xenon gehad.. geen succes.. vond ze totaal niet geel.. lichtbeeld wel maar de lamp niet

hier in een corsa a hier het lichtbeeld 8000K vs 3000K

16012011055.jpg

hier zie je het verschil in de lampen..

16012011054.jpg

en hier de goldvision H3.. in mn mistlampen.

camera154.jpg

had ze ook in mn koplampen.. maar ik heb nu daylines en daarin heb k nu xenon 8000K

h4 lampen heb ik aan mn broertje gegeven.. die zet ze in zn suzuki samurai evenals de 2 H3 uit mn grille

zijn gewoon te koop bij bv carfantasy.nl of cargoods iod zijn rond de 10 tot 12 euro

ik heb ook gele xenon gehad.. geen succes.. vond ze totaal niet geel.. lichtbeeld wel maar de lamp niet

16012011055.jpg

16012011054.jpg

camera154.jpg

had ze ook in mn koplampen.. maar ik heb nu daylines en daarin heb k nu xenon 8000K

h4 lampen heb ik aan mn broertje gegeven.. die zet ze in zn suzuki samurai evenals de 2 H3 uit mn grille

zijn gewoon te koop bij bv carfantasy.nl of cargoods iod zijn rond de 10 tot 12 euro

@lambo452 wrote:ik heb ook gele xenon gehad.. geen succes.. vond ze totaal niet geel.. lichtbeeld wel maar de lamp niet

16012011055.jpg

16012011054.jpg

camera154.jpg

mijn maatje koopt ze ook via citroen forum is een oud vrouwtje in vathermond houd het in stand voor haar overleden man.. heb hemniet gehoord over licht verlies..

mooie astra heb je daar nog meer foto van?

gr bertje :agent

@lambo452 wrote:ik heb ook gele xenon gehad.. geen succes.. vond ze totaal niet geel.. lichtbeeld wel maar de lamp niet

16012011055.jpg

16012011054.jpg

camera154.jpg

mijn maatje koopt ze ook via citroen forum is een oud vrouwtje in vathermond houd het in stand voor haar overleden man.. heb hemniet gehoord over licht verlies..

mooie astra heb je daar nog meer foto van?

ik weet wel dat die gele kapjes over je h4 lampen voor verlies zorgen...

deze "goldvision" lampen geven naar mijn idee de beste gele looks...

en voor crazijbertje..

IMG00278-20120418-2012.jpg

DSC_7712.jpg

DSC_7710.jpg

ik weet wel dat die gele kapjes over je h4 lampen voor verlies zorgen...

deze "goldvision" lampen geven naar mijn idee de beste gele looks...

en voor crazijbertje..

IMG00278-20120418-2012.jpg

DSC_7712.jpg

DSC_7710.jpg

thanks mooie wagen..

heb zelf ook astra station gehad.. :wub

teveel problemen mee gehad vandaar nu vectra a -offtopic

Terug
Naar boven