• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gelukkig weer een v6.

@arjontje wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:HELP Ik heb ingestelt dat de auto op slot gaat tijdens het rijden maar nu gaat hij niet meer automatich op slot als ik de auto verlaat deed hij eerst wel??????

Alles is weer opgelost gewoon gereset en het werkt weer ps;weet iemand hoe ik aan de code van mijn radio kan komen zit er niet bij en als de accu er een keer af moet heb ik een probleem het is een KDC 2005.

Ja normaal kan je daarvoor naar de dealer en via het chasisnummer kunnen ze dat op vragen. Kost ongeveer 25 euro.

Hee bedankt ga ik maar is doen dan ik hoop dat het lukt de mijne komt van curacao.

Zo vandaag maar weer aan het poetsen geweest wel in de regen maar het betrefd de koplampen,ik heb spul van turtle wax gebruikt en vindt het super koplampen zijn weer als nieuw.Polijsten schuren en weer polijsten wel de tijd nemen dan heb je het mooiste resultaat fotos komen nog ivm de regen en de coiting moet er nog op mar ja alles is nog nat.

Zo vandaag maar weer aan het poetsen geweest wel in de regen maar het betrefd de koplampen,ik heb spul van turtle wax gebruikt en vindt het super koplampen zijn weer als nieuw.Polijsten schuren en weer polijsten wel de tijd nemen dan heb je het mooiste resultaat fotos komen nog ivm de regen en de coiting moet er nog op mar ja alles is nog nat.

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Zo vandaag maar weer aan het poetsen geweest wel in de regen maar het betrefd de koplampen,ik heb spul van turtle wax gebruikt en vindt het super koplampen zijn weer als nieuw.Polijsten schuren en weer polijsten wel de tijd nemen dan heb je het mooiste resultaat fotos komen nog ivm de regen en de coiting moet er nog op mar ja alles is nog nat.

Ik zal je aanraden om de coting op te brengen bij zonnig en warm weer. Anders duurt het heel lang voordat het droog is.

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Zo vandaag maar weer aan het poetsen geweest wel in de regen maar het betrefd de koplampen,ik heb spul van turtle wax gebruikt en vindt het super koplampen zijn weer als nieuw.Polijsten schuren en weer polijsten wel de tijd nemen dan heb je het mooiste resultaat fotos komen nog ivm de regen en de coiting moet er nog op mar ja alles is nog nat.

Ik zal je aanraden om de coting op te brengen bij zonnig en warm weer. Anders duurt het heel lang voordat het droog is.

@arjontje wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Zo vandaag maar weer aan het poetsen geweest wel in de regen maar het betrefd de koplampen,ik heb spul van turtle wax gebruikt en vindt het super koplampen zijn weer als nieuw.Polijsten schuren en weer polijsten wel de tijd nemen dan heb je het mooiste resultaat fotos komen nog ivm de regen en de coiting moet er nog op mar ja alles is nog nat.

He bedankt dan kunnen we nog wel ff wachten anders de fhon van de vrouw gebruiken :afro

@arjontje wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Zo vandaag maar weer aan het poetsen geweest wel in de regen maar het betrefd de koplampen,ik heb spul van turtle wax gebruikt en vindt het super koplampen zijn weer als nieuw.Polijsten schuren en weer polijsten wel de tijd nemen dan heb je het mooiste resultaat fotos komen nog ivm de regen en de coiting moet er nog op mar ja alles is nog nat.

He bedankt dan kunnen we nog wel ff wachten anders de fhon van de vrouw gebruiken :afro

chevyvectra32V6014.jpg
.

Zo ook maar is er bij zetten.

Volgende week woensdag gaat ik mijn remblokken vervangen.

Mijn vraag is kan ik van iemand zon setje lenen om mijn achterste remzuigers terug te duwen.{wel in de buurt van schiedam AUB}

En is het normaal dat er maar aan een kant een remindicator zit {voorkant}.

Volgende week woensdag gaat ik mijn remblokken vervangen.

Mijn vraag is kan ik van iemand zon setje lenen om mijn achterste remzuigers terug te duwen.{wel in de buurt van schiedam AUB}

En is het normaal dat er maar aan een kant een remindicator zit {voorkant}.

Wel grappig zo,n chevy......

Het viel mij op dat de 2 einddempers uit 1 stuk zijn, inplaats van een Y stuk en 2 losse.

Wel jammer dat er zo,n tamgeluid uitkomt.

Mooie wagen succes ermee.

Mvg ico

Wel grappig zo,n chevy......

Het viel mij op dat de 2 einddempers uit 1 stuk zijn, inplaats van een Y stuk en 2 losse.

Mvg ico

@ico75 wrote:Wel grappig zo,n chevy......

Mvg ico

Bij mij zijn ze niet uit een stuk ik heb twee aparte dempers die afronden naar beneden.

Binnenkort zaag ik de afronding af en komen er twee ronde sierstukken op die uit de onderlip steken van +- 80mm rond.

@ico75 wrote:Wel grappig zo,n chevy......

Mvg ico

Bij mij zijn ze niet uit een stuk ik heb twee aparte dempers die afronden naar beneden.

Binnenkort zaag ik de afronding af en komen er twee ronde sierstukken op die uit de onderlip steken van +- 80mm rond.

Bij mijn 3.2 v6 station komt er 1 enkele buis tot net voorbij de tank, die gaat de linker demper in en de rechterdemper zit weer gelast aan de linker. Die ook alle 2 afbuigen.

Ik zie dat ook zitten om ze af tezagen en ze verlengen tot onder de bumper.

Dan wel met opc eindstukken.

Mvg ico

Bij mijn 3.2 v6 station komt er 1 enkele buis tot net voorbij de tank, die gaat de linker demper in en de rechterdemper zit weer gelast aan de linker. Die ook alle 2 afbuigen.

Mvg ico

@ico75 wrote:Bij mijn 3.2 v6 station komt er 1 enkele buis tot net voorbij de tank, die gaat de linker demper in en de rechterdemper zit weer gelast aan de linker. Die ook alle 2 afbuigen.

Mvg ico

Dit gaat ik ook doen maar dan met aftermarket sierstukken en wel in mat zwart.

Ik moet hier wel voor een stuk uit mijn onderlip zagen ik wil namelijk geen gts lip.

@ico75 wrote:Bij mijn 3.2 v6 station komt er 1 enkele buis tot net voorbij de tank, die gaat de linker demper in en de rechterdemper zit weer gelast aan de linker. Die ook alle 2 afbuigen.

Mvg ico

Dit gaat ik ook doen maar dan met aftermarket sierstukken en wel in mat zwart.

Ik moet hier wel voor een stuk uit mijn onderlip zagen ik wil namelijk geen gts lip.

Beste heren het is gedaan met de chevy v6 hij gaat naar een nieuwe eigenaar ik hoop dat hij er nog veel plezier aan beleeft en net als ik bekijks genoeg.

Mijn nieuwe is ook een v6 maar dan wel een 3.5 l cvt nissan murano dit rijdt echt wonderbaarlijk.

Heb eerst nog rondgekeken voor een antara maar wat vragen ze daar toch schandelijk veel geld voor dus werd het voor het eerst een japanner.

Dus bij deze neem ik ook afscheid van dit forum Gr Marco.

Terug
Naar boven