• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gelukkig weer een v6.

Beste heren het is gedaan met de chevy v6 hij gaat naar een nieuwe eigenaar ik hoop dat hij er nog veel plezier aan beleeft en net als ik bekijks genoeg.

Mijn nieuwe is ook een v6 maar dan wel een 3.5 l cvt nissan murano dit rijdt echt wonderbaarlijk.

Heb eerst nog rondgekeken voor een antara maar wat vragen ze daar toch schandelijk veel geld voor dus werd het voor het eerst een japanner.

Dus bij deze neem ik ook afscheid van dit forum Gr Marco.

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Heb je gehuild !!!! , maar s6 met je nieuwe car, kzie je misschien nog wel eens in VLD :thumb :thumb

He bedankt,mijn collega´s zagen je van de week nog met je manta door de straat blazen lekker met het kapje eraf :afro

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Heb je gehuild !!!! , maar s6 met je nieuwe car, kzie je misschien nog wel eens in VLD :thumb :thumb

He bedankt,mijn collega´s zagen je van de week nog met je manta door de straat blazen lekker met het kapje eraf :afro

Je oude auto rijdt hier ergens rond, oud klas genoot was net hier en zei kamaraad van me heeft een ingevoerde chevy gekocht pas dus ik wist meteen welke auto :jerry

Je oude auto rijdt hier ergens rond, oud klas genoot was net hier en zei kamaraad van me heeft een ingevoerde chevy gekocht pas dus ik wist meteen welke auto :jerry

@Maurice89 wrote:Je oude auto rijdt hier ergens rond, oud klas genoot was net hier en zei kamaraad van me heeft een ingevoerde chevy gekocht pas dus ik wist meteen welke auto :jerry

Dit lijk me sterk :hmmz want iemand uit willemstad heeft hem gekocht en heeft een autobedrijf maar gaat er zelf mee rijden.

En het mooie is dat hij in willemstad curacao gekocht is en nu in willemstad nb rondrijd :vertag

@Maurice89 wrote:Je oude auto rijdt hier ergens rond, oud klas genoot was net hier en zei kamaraad van me heeft een ingevoerde chevy gekocht pas dus ik wist meteen welke auto :jerry

Dit lijk me sterk :hmmz want iemand uit willemstad heeft hem gekocht en heeft een autobedrijf maar gaat er zelf mee rijden.

En het mooie is dat hij in willemstad curacao gekocht is en nu in willemstad nb rondrijd :vertag

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:@Maurice89 wrote:Je oude auto rijdt hier ergens rond, oud klas genoot was net hier en zei kamaraad van me heeft een ingevoerde chevy gekocht pas dus ik wist meteen welke auto :jerry

Het lijkt erop dat hij er alweer genoeg van heeft, gezien de advertentie op marktplaats.

Blijft een mooie auto!

John

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:@Maurice89 wrote:Je oude auto rijdt hier ergens rond, oud klas genoot was net hier en zei kamaraad van me heeft een ingevoerde chevy gekocht pas dus ik wist meteen welke auto :jerry

Het lijkt erop dat hij er alweer genoeg van heeft, gezien de advertentie op marktplaats.

Blijft een mooie auto!

John

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:
chevyvectra32V6012.jpg

En dan in z,n geheel is echt een appart kleurtje.

Mooie auto, zeker speciaal een 3.2V6 als sedan.:) :thumbup

Terug
Naar boven