• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gereden in de nieuwe Astra I

astropel

Post weinig
Hai allemaal,

Het verbaasde me dat ik nog niet veel nieuws lees over de nieuwe Opel Astra I.

Vorige week in de cosmo diesel automaat gereden en damned wat een heerlijke auto!

Vooral als het donker is (en je binnen allerlei lampjes ziet) is het echt super om in die wagen te rijden.

Mooi groot scherm erin met navi en dvd, aansluiting voor de ipod en/of usb stick. Goedwerkende bluetooth, tja eigenlijk helemaal goed.

Enige minpuntje vindt ik de kleine kofferbak met dat onmogelijke plankie erin dat m nog kleiner kan maken!

Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe station, sorry Sportstourer eruit komt te zien....

Kan inderdaad kloppen dat je niet veel over de I leest aangezien die niet bestaat :P

Op Astra J zoeken levert je misschien meer op.

zal zeer zeker lekker tijden ja.

ziet er ook super uit.

ben stiekem wel benieuwt naar de OPC.

waarom het nieuwe model J heet en geen I is mij ook een raadsel.

vanaf de Kadett alles op alfabet, en dan slaan ze de I over:wtf

origineel gepost door astropel

Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe station, sorry Sportstourer eruit komt te zien....

Dat is al lang bekend hoe die eruit komt te zien..

Binnenkort bij de dealers, en nu al te bestellen geloof ik.

origineel gepost door martklanderman

I lijkt teveel op 1! En die benaming word gebruikt bij vauxhall. Namelijk mk1 tot met mk6.

Duidelijk;)

Wel een beetje insignia invloeden, maar wel erg lekker om te zien... Als ik het geld had, had ik er wel 1tje in bestelling staan..

Vind het interieur nu wel weer mooi van de Astra. Vond persoonlijk het interieur van de H wat tegenvallen..

hebben ze bij opel de i niet gebruikt vanwege 'írmscher'?

dat dacht ik tenminste maar ik kan het ook helemaal mis hebben

Terug
Naar boven