• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geschaarde Belg met aanhangwagen op de A325

stillekracht

Post vaak
m1dzw77aoa14.jpg

[c] http://www.nu.nl

[Zucht] Waarom verbaast me dit.........

Jah maar dat zegt niks, dan zou je ook een mini met een v8 ervoor kunnen knopen. Het gaat om het gewicht, trekken zal ie hem wel maar op een gegeven moment krijg je dat ie je wagen bestuurd ipv de wagen de aanhanger. Als het dan fout gaat heb je niks meer te vertellen, met een zwaardere auto vaak wel. Ik weet natuurlijk niet wat er met die L400 is maar ik had die ervoor gezet en de bora op de ambu.

origineel gepost door DevilraY

Ach heb er met 'gele platen' ook al toeren uit zien halen.....die deze makkelijk evenaren

True, maar in mijn dagelijkse werk zie ik de belgen 20x meer vreemdere toeren uit halen als de "gele platen"

een van die toeren was bv tegen het verkeer terug een 2 baans rotonde op rijden omdat ze de verkeerde afslag had (ja het was idd een vrouw met wit rode platen).

Afslaan zonder de dode hoek te controleren zie ik bij onze belgische vrienden veel vaker gebeuren dan bij de hollanders.

net even gegoogeld mitsubishi l400 weegt een goeie 1500 a 1600 kg afhankelijk van lengte of hoogte wat op het plaatje niet de zien is, die kar zelf zal ook nog een goeie 500kg wegen, dat maakt samen 2000kg en dit is mar geschat. ik weet niet of een boring dit mag pakken gezien het een belg is zal het wel een tdi zijn.

wel zonde voor de eigenaar.

origineel gepost door DevilraY

Ach heb er met 'gele platen' ook al toeren uit zien halen.....die deze makkelijk evenaren

:Pwat wil je daar wat mee zeggen?

Mja, belgen...in België mogen ze gewoon 120 met een aanhanger, das ook vreemd. Maar ik vind het eigenlijk knap, nu ik de foto zo inspecteer, dit is de afrit bij kronenburg, vind het sowieso knap dat je daar dit voor elkaar krijgt, zal wel gesneden zijn of heeft plotseling moeten remmen.

origineel gepost door Astraman

Mja, belgen...in België mogen ze gewoon 120 met een aanhanger, das ook vreemd. Maar ik vind het eigenlijk knap, nu ik de foto zo inspecteer, dit is de afrit bij kronenburg, vind het sowieso knap dat je daar dit voor elkaar krijgt, zal wel gesneden zijn of heeft plotseling moeten remmen.

Volgens omroep Gelderland in de bocht bij ohra.

Ag ja die belgen zijn ons goede wegdek ook niet gewent :jerry

Terug
Naar boven