• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gescheiden climate control inbouwen opel signum

Timothydevisser

Post weleens wat
beste forum leden,

graag zou ik gescheiden climate control in mijn signum inbouwen.

mijn vraag is dit mogelijk en welke delen heb ik nodig afgezien van het bediening paneeltje ?

mVg Timothy de Visser

Een 'gek' op het vectra-c.com forum heeft dit gedaan.

De goede man was 7 uur aan één stuk bezig met de montage.

Het hele dashbord moest er uit, inclusief middenconsole, stuur, cockpit en kachelhuis :hmmz

Groet jraaf

@Timothydevisser wrote:En hoe kan ik vinden hoe ik het moet doen.

Welke sensoren heb ik nodig ?

Wat moet ik aan de ventilatie schachten veranderen ?

Wel, ik zou eerst ff deze post bekijken voor dat je begint....... :mrgreen:

http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?172451-My-8-hour-mod" onclick="window.open(this.href);return false;

Je dient je ff te registreren en dan kun je de foto's ook zien.

Respect als je dit voor elkaar krijgt :wors

Groet jraaf

kan op die site niet de afbeeldingen zien....

ben wel geregistreerd krijg deze melding :

timothydevisser, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?

If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

hebben niet 90% van de signum's & vectra c's dat daar? toen ik aan het kijken was voor mijn vec hadden ze bijna allemaal deze optie, ik vond geen vectra c zonder deze optie, ook hadden ze bijna allemaal elektrische ramen achter.

ook valt het me op dat de vectra B in NL geleverd is met handmatige ramen(voorin) en spiegels, dit heb ik hier nog niet gezien

@Timothydevisser wrote:Ik heb al airco standaard dus ventilatie schachten en sensors is dit veel werk om te steken ?

Je complete dashboard moet eruit, kachelhuis eruit, airco leeghalen. Vervoglens sensoren enz plaatsen kachelhuis wisselen. Kabelboom plaatsen en bediening.

Terug
Naar boven