• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geschiedenis Opel-Forum

@astraTD wrote:36.xxx leden :shock: :shock: :shock: Ik zie altijd de zelfde iets posten :-P

Er staan en dan ook heel erg veel op 0 postings of na inschrijven nooit meer geweest.

Het aantal aktieve leden ligt heel veel lager, maar das overal zo.

@sw16v wrote:wil je de geschiedenis van het ontstaan? of geschiedenis van wat hier allemaal wel niet voor heftige dingen zijn gebeurt :jerry :jerry :jerry

Kom maar op met al die verhalen uit de geschiedenis van het Opel-Forum. Ik weet wel wat dingen, maar weet niet overal het fijne van.

@astraTD wrote:36.xxx leden :shock: :shock: :shock: Ik zie altijd de zelfde iets posten :-P

Een tijd geleden heb ik dit eens uitgezocht :shock:

Ik kopieer dit uit dat topic:(Tekst geplaatst op 04-10-10)

"Ik heb nu vakantie en ik dacht laat ik nou eens uitzoeken hoeveel 'slapende' medeforumgebruikers wij hebben.

Goed, hier komt het:

De ledenlijst telt 1333 pagina's

Daarvan zijn er maar liefst 917 pagina's met 'slapende' forumgebruikers die 0 posts hebben.

Doe die 917 pagina's x 20 leden en je krijgt het gigantische aantal van 18.340 forumgebruikers.

Trek die 18.340 forumgebruikers van het totaal af van 26671 en je krijgt het aantal van 8331 forumgebruikers van mensen die 1 keer of vaker hier komen.

Je hebt dus een actieve lijst met 8331 'levendige' forumgebruikers.

Dus ik zou zeggen als nieuwkomer: Opschonen die boel !!!

groet en welterusten, Rik"

Hier het topic:

viewtopic.php?f=78&t=130776

Rik :D

Ik ben er inmiddels achter dat de vorige forumeigenaar 'Danny' was. En dat het forum nu draait op servers in Rotterdam.

Maar wat was die crash dan?

@astraTD wrote:Rik het rekenwonder :jerry

:thumb

Haha, ik zie ook altijd dezelfden voorbijkomen :thumbup

je hebt hier een soort "harde Kern" king:

Maare ontopic:

Ik vond die affaire met "geenrijbewijs" een grote komische show.

De Astra medeforummers weten wel wie ik bedoel.

Wat een flapdrol was dat en ik heb me kapot gelachen om die knaap :jerry :jerry

@RISL wrote:Ik ben er inmiddels achter dat de vorige forumeigenaar 'Danny' was. En dat het forum nu draait op servers in Rotterdam.

Maar wat was die crash dan?

Wat zeg jij daar :shock: :shock:

R-O-T-T-E-R-D-A-M uit jouw mond :shock:

Aaahhhh, hij krijgt eindelijk eens opvoeding king:

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Rik het rekenwonder :jerry

:thumb

Haha, ik zie ook altijd dezelfden voorbijkomen :thumbup

je hebt hier een soort "harde Kern" king:

Maare ontopic:

Ik vond die affaire met "geenrijbewijs" een grote komische show.

De Astra medeforummers weten wel wie ik bedoel.

Wat een flapdrol was dat en ik heb me kapot gelachen om die knaap :jerry :jerry

Is het slecht om met je linker voet te remmen? in die trend... wat een aap was dat :jerry

Al 8 jaartjes netjes..

Heb me ook in 2009 aan gemeld en toen poosje verdwenen geweest, sinds 3kwartjaar lekker actief op dit leuke forum :thumb

wat mij het meest bij is gebleven in al die jaren is toch wel het verhaal van die gestolen kadett

heb me lang geleden nog op het oude opel forum aangemeld. ergens 2002/2003 ofzo. toen was het al druk

jaja, maar daarvoor had je nog een voorganger op dit forum. die crashte en iedereen moest zich opnieuw registreren

Er was ook nog ns een knaap,die heette Bart Hoedemaker,die heeft nog eens een moderator vergeleken met ene Adolf H. Die heeft toen een ban gehad,later toen de ban opgeheven werd stond er boven,tbs'er op proefverlof,vond ik wel een leuke :mrgreen:

knaap hebben we daarna ook niet veel meer gezien.

24-06-2004

Domeinregistratie Opel-forum.nl. Om onduidelijke reden is het domein Opelforum.nl door-geredirect naar Opel-forum.nl

dat weet ik ook nog, volgens mij was het zo dat opelforum de naam niet van danny was maar van iemand anders die die naam niet wilde afstaan ofzoiets in die trand

dan maar streepje er tussen

@astraTD wrote:Al 8 jaartjes netjes..

Heb me ook in 2009 aan gemeld en toen poosje verdwenen geweest, sinds 3kwartjaar lekker actief op dit leuke forum :thumb

kmelde mij in 2007 aan omdat mn ouders altijd opel rijden.

sinds een week actief op het opel forum ;) (als ik wist hoe leuk het hier is dan al sinds 2007 actief geworden)

dus dat verhaal van die slapende leden klopt wel denk ik ;)

ook mensen zat denk ik, die wel regelmatig komen kijken, en niet echt veel posten

ik ben er meestal zoeen :afro :angel

Tbs'er op proefverlof :jerry

Dat zijn nog wel leuke grappen zo!

En geenrijbewijs, ja, die kennen we nog wel, maffe gozer dat dat was.

Zit er toevallig een fout in het forum? Als ik bij marktplaats op eige advertenties klik krijg ik een foutmelding? Of waar kan ik dit posten kwa fout melding? Fatal error: Call to a member function assign_vars() on a non-object in /home/opelfor/domains/opel-forum.nl/public_html/ads/functions.php on line 67

Terug
Naar boven